Gå til innhold

Flotte scenery fra Lennart


Anbefalte innlegg

Dæven han søkke! Du Gunnar! Jeg skal være helt ærlig med deg, disse er de aller beste bildene jeg har sett her på forumet i lang tid, og beste bildene jeg har sett fra deg ever. Utrolig flott! :o

 

Nå får jeg sikkert ikke sove inatt, bare tenke hvor heldig du er med slik grafikk. :o

 

Makan til bilder! Makan til scenery! Makan til grafikk!

 

Det siste bildet var dritrått, fy faen så bra. :o

 

Serriøst, holder på å detter av stolen. :o

 

Makan...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei, og takk for sist Gunnar.

Dette var mer enn nydelig. Lennart sine produkter holder mål som vanlig. Og i kombinasjon med de flotte flyene den fantastiske grafikken din må det bare bli perfekt. Med fare for å fornerme mange andre flinke "fotografer" så påstår jeg at dette var de fineste bildene jeg har sett her på forumet.

 

Kåre F.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker alle sammen! :grin:

Disse FSX sceneryene er verdt å prøve :cool:

 

Hvilken modell er på det siste bildet?

 

Modellen er Carenados Cessna U206G Stationair II.

Mulig at du lurer på hvilket livery dette er. LN-FFF har jeg paintet, og originalen flyr på Sandviken sjøflyhavn i Bergen. Jeg har malt og endret så pass mye på teksturene, at jeg ihht Carenados repaint policy, ikke har lov til å laste dette opp til public servers. Den er derfor ikke publisert. :blush: :crazy:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...