Gunnar van der Meeren Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Lennart har nylig publisert 3 små sjarmerende scenery. Jeg har flydd i 2 av dem (Fly&Fish Norge og Fly&Fish Vänern). Solid håndtverk som vanlig fra Lennart, og med mange flotte detaljer :grin: Får vel også si «well done» til Mr. Jorgensen for solid arbeid med Widerøe kråken :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Håpet på bilder fra deg Gunnar. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 :crazy:...posten ble ved et uhell publisert før bildene var på plass. TASTEFEIL!!!!......... :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Dæven han søkke! Du Gunnar! Jeg skal være helt ærlig med deg, disse er de aller beste bildene jeg har sett her på forumet i lang tid, og beste bildene jeg har sett fra deg ever. Utrolig flott! Nå får jeg sikkert ikke sove inatt, bare tenke hvor heldig du er med slik grafikk. Makan til bilder! Makan til scenery! Makan til grafikk! Det siste bildet var dritrått, fy faen så bra. Serriøst, holder på å detter av stolen. Makan... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eik Bruserud Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Nydelige bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kåre Forland Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hei, og takk for sist Gunnar. Dette var mer enn nydelig. Lennart sine produkter holder mål som vanlig. Og i kombinasjon med de flotte flyene den fantastiske grafikken din må det bare bli perfekt. Med fare for å fornerme mange andre flinke "fotografer" så påstår jeg at dette var de fineste bildene jeg har sett her på forumet. Kåre F. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Mathisen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Flotte bilder med kjempe bra grafikk.. Veldig bra.! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Herlig! Ingen tvil om at produktene Lennart produserer holder meget høy kvalitet, dette var utrolig flott å se på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. mai 2008 Premium Medlem Del Skrevet 2. mai 2008 Lennart er i støtet og du viser det til fulle i disse bildene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Flott! Hvilken modell er på det siste bildet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Nydelige bilder Gunnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Takker alle sammen! :grin: Disse FSX sceneryene er verdt å prøve :cool: Hvilken modell er på det siste bildet? Modellen er Carenados Cessna U206G Stationair II. Mulig at du lurer på hvilket livery dette er. LN-FFF har jeg paintet, og originalen flyr på Sandviken sjøflyhavn i Bergen. Jeg har malt og endret så pass mye på teksturene, at jeg ihht Carenados repaint policy, ikke har lov til å laste dette opp til public servers. Den er derfor ikke publisert. :blush: :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragnar Johnsen Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Det siste bildet var helt rått!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.