Gå til innhold

Norwegian Eagles, Innsbruck - Megeve!


Anbefalte innlegg

Norwegian_eagles_small.jpg

 

Sist søndag var guttene igjen samlet for å få nye opplevelser samt sosialt samvær med resten av "troppen". Denne gangen hadde vi satt opp ruten Innsbruck - Megeve. Været var supert, lette skyer og 20'C i luften gjorde stemningen meget god. Under følger noen bilder fra turen vår, neste gang regner jeg med at DU blir med Norwegian Eagles! :grin:

 

insmeg1.jpg

 

insmeg2.jpg

 

insmeg3.jpg

 

insmeg4.jpg

 

insmeg5.jpg

 

insmeg6.jpg

 

insmeg7.jpg

 

insmeg8.jpg

 

insmeg9.jpg

 

insmeg10.jpg

 

insmeg11.jpg

 

insmeg12.jpg

 

insgmeg13.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kommentar Gunnar, og ikke minst takk for en FANTASTISK paint!

I anledning denne turen hadde Fonnafly montert på hjul, men skal på om noen uker på flotører igejn. :grin:

 

Etter LLH sine hjemmesider å bedømme får man med FS2004 versonen (så lenge lageret rekker) ved kjøp av FSX versonen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emil-André Gundersen
LN-IKA er Carenados Cessna U206G Stationair II modell. Painten til LN-IKA ligger i filbiblioteket her på flightsim.no (da med flottører)..... :grin:

 

Nydelige bilder forøvrig - og ergrer meg grønn på at jeg ikke kjøpte Megeve for FS 2004 (ser ikke ut til at den er lett å få tak i lengre....)

 

Finnes den med hjul som på bildene ? siden min Carenado ikke har flotører

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LN-IKA er Carenados Cessna U206G Stationair II modell. Painten til LN-IKA ligger i filbiblioteket her på flightsim.no (da med flottører)..... :grin:

 

Nydelige bilder forøvrig - og ergrer meg grønn på at jeg ikke kjøpte Megeve for FS 2004 (ser ikke ut til at den er lett å få tak i lengre....)

 

Finnes den med hjul som på bildene ? siden min Carenado ikke har flotører

Det er bare å lime inn texture filene du finner i filbiblioteket i din C206 sin mappe, thats what I did anyway. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å lime inn texture filene du finner i filbiblioteket i din C206 sin mappe, thats what I did anyway. \\:\\)

 

Æææææh....206 på hjul benytter en annen haletekstur enn flottørversjonen. Kan i farten ikke huske om jeg paintet denne. Men dersom Ivar har fått det til, så har jeg vel gjort det :crazy:

 

Prøv tipset til Ivar. Dersom haleteksturen blir hvit, skal du få en ny fra meg.

 

Har ellers kjøpt Megeve både for FSX og FS9. Gleder meg til å innstallere dette i kveld. :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emil-André Gundersen
Det er bare å lime inn texture filene du finner i filbiblioteket i din C206 sin mappe' date=' thats what I did anyway. \\:\\)

[/quote']

 

Æææææh....206 på hjul benytter en annen haletekstur enn flottørversjonen. Kan i farten ikke huske om jeg paintet denne. Men dersom Ivar har fått det til, så har jeg vel gjort det :crazy:

 

Prøv tipset til Ivar. Dersom haleteksturen blir hvit, skal du få en ny fra meg.

 

Har ellers kjøpt Megeve både for FSX og FS9. Gleder meg til å innstallere dette i kveld. :grin:

 

Det funket helt Fantastisk :) Tusen takk for en flott paint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...