Ivar Skaugstad Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Sist søndag var guttene igjen samlet for å få nye opplevelser samt sosialt samvær med resten av "troppen". Denne gangen hadde vi satt opp ruten Innsbruck - Megeve. Været var supert, lette skyer og 20'C i luften gjorde stemningen meget god. Under følger noen bilder fra turen vår, neste gang regner jeg med at DU blir med Norwegian Eagles! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hehehe, skal si du Skaugstad har blitt en racer på "blur" og "motion" på bildene dine - som i all hovedsak var flotte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Argh burde ha forhandlet om â fâ droppe den tingen som kom opp rett för NE turen sâ at jeg kunne blitt med pâ turen! Men neste gang kan du skrive opp at jeg kommer (avhengig av tidspunkt og destinasjon.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Dette var bare nydelig Ivar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Rett og slett nydelig Ivar. Ser ut som dere storkoste dere iblant vill og vakker natur.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg aner ikke hvordan du får det til ? men det her var rett og slett nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 åssen pc har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Lekkert Ivar, nydelig stemning i bildene og en flott beskrivelse av turen dere hadde. Topp kvalitet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Really nice!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Flotte bilder det her Ivar!Jeg måtte prioritere Copenhagen Realtime denne gangen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Kjempe fine bilder Ivar! Må, bare få FSInn til og virke :sick: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Nyydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 hvilken moddel og PAint er det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 LN-IKA er Carenados Cessna U206G Stationair II modell. Painten til LN-IKA ligger i filbiblioteket her på flightsim.no (da med flottører)..... :grin: Nydelige bilder forøvrig - og ergrer meg grønn på at jeg ikke kjøpte Megeve for FS 2004 (ser ikke ut til at den er lett å få tak i lengre....) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Takk for kommentar Gunnar, og ikke minst takk for en FANTASTISK paint! I anledning denne turen hadde Fonnafly montert på hjul, men skal på om noen uker på flotører igejn. :grin: Etter LLH sine hjemmesider å bedømme får man med FS2004 versonen (så lenge lageret rekker) ved kjøp av FSX versonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Takker Ivar! Da er det løp og kjøp..... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 LN-IKA er Carenados Cessna U206G Stationair II modell. Painten til LN-IKA ligger i filbiblioteket her på flightsim.no (da med flottører)..... :grin: Nydelige bilder forøvrig - og ergrer meg grønn på at jeg ikke kjøpte Megeve for FS 2004 (ser ikke ut til at den er lett å få tak i lengre....) Finnes den med hjul som på bildene ? siden min Carenado ikke har flotører Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Skal se om jeg finner den. Kan evt sende den på mail (om du gir meg en adresse pr PM) OBS! Filen er nok for stor for en hotmail..... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. mai 2008 Premium Medlem Del Skrevet 3. mai 2008 Flott reportasje Ivar, fine stemninger og varierende bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Førsteklasses bilder du serverer her Ivar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 LN-IKA er Carenados Cessna U206G Stationair II modell. Painten til LN-IKA ligger i filbiblioteket her på flightsim.no (da med flottører)..... :grin: Nydelige bilder forøvrig - og ergrer meg grønn på at jeg ikke kjøpte Megeve for FS 2004 (ser ikke ut til at den er lett å få tak i lengre....) Finnes den med hjul som på bildene ? siden min Carenado ikke har flotører Det er bare å lime inn texture filene du finner i filbiblioteket i din C206 sin mappe, thats what I did anyway. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Takk, nå kommer Fonnalfy til og suse over Vestfold på simmen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Det er bare å lime inn texture filene du finner i filbiblioteket i din C206 sin mappe, thats what I did anyway. \\:\\) Æææææh....206 på hjul benytter en annen haletekstur enn flottørversjonen. Kan i farten ikke huske om jeg paintet denne. Men dersom Ivar har fått det til, så har jeg vel gjort det :crazy: Prøv tipset til Ivar. Dersom haleteksturen blir hvit, skal du få en ny fra meg. Har ellers kjøpt Megeve både for FSX og FS9. Gleder meg til å innstallere dette i kveld. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Det er bare å lime inn texture filene du finner i filbiblioteket i din C206 sin mappe' date=' thats what I did anyway. \\:\\) [/quote'] Æææææh....206 på hjul benytter en annen haletekstur enn flottørversjonen. Kan i farten ikke huske om jeg paintet denne. Men dersom Ivar har fått det til, så har jeg vel gjort det :crazy: Prøv tipset til Ivar. Dersom haleteksturen blir hvit, skal du få en ny fra meg. Har ellers kjøpt Megeve både for FSX og FS9. Gleder meg til å innstallere dette i kveld. :grin: Det funket helt Fantastisk Tusen takk for en flott paint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Tar du turen i FS9 kan du pent poste en liten PM til meg, så kan vi ta oss en liten tur sammen på multiplayer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.