Gå til innhold

Noen Bilder av Thomsonfly på tur til Innsbruck


Anbefalte innlegg

Gjest Eivind Oterhals

Var visst en artig tur dere hadde og fine bilder :)

 

Jeg har gitt opp FSInn helt så jeg kan ikke bli med dere noen gang :cry: :cry: :cry:

 

Håper squawkbox til FSX kommer snart!

 

Hvordan var approachen? så litt utfordrende ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snakker vi ikke så høyt om

 

3 eller 4 as I remember? :grin:

Men,fra spøk til Valborg.. sikkert mange som hadde bare gitt seg eller prøvd å tving maskina nedpå med dårlig resultat. Så vil heller si du viste good judgement og ikke minst.. engasjement og innsatsvilje ved ikke å gi deg! Håper vi ser deg på neste tur åsåå! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis frem noe bedre du da, Kjell. :)

Jeg tviler på at du i det hele tatt gidder, og inntil da regner jeg med at du ikke har hakket bedre grafikk selv, så snurp igjen smella di, du maser som et lokomotiv!

 

Fine bilder Vegard, morsomt å se litt andre flyplasser enn de "vanlige".

Dog, Anti-Aliasing ville gjort seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis frem noe bedre du da' date=' Kjell. :)

Jeg tviler på at du i det hele tatt gidder, og inntil da regner jeg med at du ikke har hakket bedre grafikk selv, så snurp igjen smella di, du maser som et lokomotiv! [/quote']

 

 

Ok.. Ser hverfall bedre ut enn FS98.. AA har jeg og :)

 

YAFSScreen_042.jpg

 

YAFSScreen_254.jpg

 

YAFSScreen_289.jpg

 

YAFSScreen_298.jpg

 

YAFSScreen_220.jpg

 

YAFSScreen_360.jpg

 

YAFSScreen_371-Copy.jpg

 

YAFSScreen_333.jpg

 

Fra ENAL ENTC ENGM ENOV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Eivind..

 

Painten til LN-MOT er laget av en god venn av meg Stian Alexander Hoddevik og ble lagt ut på flightsim biblioteket for vel et år siden nå tror jeg.. Flott paint laget av en kjempe kar.

 

Jeg ble kjent med Stian på den underligste måten. I 2006 kjøpte jeg Aeroworx Beech 200 og jeg drev å letet rundt på nettet etter lufttransport paint til Beechen, da jeg fant en tråd laget av Stian på Aeroworx forumet der han fortalte at han drev å lagde denne LN-MOT painten. Jeg la han til MSN og etter da har vi blitt gode kompiser. Jeg reiste til USA i mars 2007 og i Juni kom han på besøk over hit uten at vi noen gang hadde sett hverandre før. Han viste seg å være en trivelig kar som både jeg, kona og ungene mine har blitt glad i. Og han har vært her borte flere ganger siden da. Han blir vel å komme over om ikke så lenge igjen nå.

 

Så det er rart hvordan denne rare hobbyen får folk til og møtes!!

 

PS, Han er et geni når det kommer til flightsim..

 

 

YAFSScreen_257.jpg

 

YAFSScreen_243.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få det sagt med en gang grafikken var stilt ned for turen for å unngå fs-crash noe jeg har opplevd før på Norwegian Eagles tur. En annen ting var at jeg var på en plass der alt var default i min fs. Jeg legger dermed ut pnoen flere bilder fra hjemlige trakter, og grafikken satt opp til vanlig.

 

fsscr055.jpg

 

fsscr054.jpg

 

fsscr074.jpg

 

Bedre nå ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

App'en var krevende for å si det sånn

 

Lyst på ei sikkelig utfordring. Ta dere en B777 tur til Madeira å lande på 05. Kan garantere at dere vil få noe å bryne dere på. Madeira er den eneste plassen jeg har trengt å ta to GA før jeg klart å lande.

 

Flotte bilder ifra en flott tur.

 

Dette vil bli testet i morgen, takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw' date=' Tommy, takker så veldig mye for den linken. Har sett etter Klagenfurt og at de lager LOWI er jo ikke en bakdel heller. [/quote']

 

You're welcome. Både Klagenfurt og Salzburg versjonene er høy kvalitet til freeware å være. Mye besøkt i simmen min da de også har interessante innflyvninger.

Ser fram til spesielt FSX versjonen av Innsbruck. GA sin versjon for FS9 er jo grei nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...