Ruben Frydstad Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hei igjen fikk problemer denne gangen vis dere ser nederts på alle bildene ka kan det ha seg av? kan noen hjelpe meg? vil gjerne ha komentarer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Kjempe flotte bilder Stor forbedring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Du som har tatt disse? Isåfall var det en enorm fremgang! Flotte bilder! Jeg liker det siste best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Dette var kjempe bra Ruben, likte det siste best eg også, men en kjempefremgang dette her Mvh Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bengt Warnes Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Heidu Skikkelig fine bilder. Hei igjen fikk problemer denne gangen vis dere ser nederts på alle bildene ka kan det ha seg av? kan noen hjelpe meg? Hvis du mener det feltet nederst på alle bildene dine så har det med at du bruker et fly fra FS9 i FSX. Det fikses lett ved å gå inn i panel.cfg. De siste linjene der er: [Default View] X=0 Y=0 [color:#FF0000]SIZE_X=8191 SIZE_Y=6000[/color] Byttes ut med : [Default View] X=0 Y=0 [color:#33CC00]SIZE_X=8192 SIZE_Y=6144[/color] Få høre om det hjalp da Bengt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Nilsen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Dette er en kjempeforbedring fra de forrige bildene. Ble helt satt ut jeg Kjempeflotte bilder. Post gjerne enda fler, dette likte jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eik Bruserud Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Herlige bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Nydelig. Der ser du hvor lite som skal til for å få bra kommentarer. Fortsett slik, så blir det bare enda bedre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Kjempe fine bilder ruben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Det der syns jeg var en unødvendig kommentar lik få andre Eivind. Er det noe du vil si om selve bildene han presenterer? jeg syns at selv om du ikke legger noe i den kommentaren der, blir den bare for dum å legge ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Fine bilder ja, godt å se at du har fulgt tipsene du har fått. Kvaliteten har økt drastisk. Det der syns jeg var en unødvendig kommentar lik få andre Eivind. Er det noe du vil si om selve bildene han presenterer?jeg syns at selv om du ikke legger noe i den kommentaren der, blir den bare for dum å legge ut. Jeg håper Eivind har endret kommentaren før jeg leste den, for jeg ser ikke noe galt i posten hans. Han kommenterte i det minste bildene til Ruben... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Fra dette; Til dette; På noen dager, nah skeptisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 På noen dager' date=' nah skeptisk. [/quote'] Det går nok sikkert, bare til å ofre FPS det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Fine bilder ja' date=' godt å se at du har fulgt tipsene du har fått. Kvaliteten har økt drastisk.Det der syns jeg var en unødvendig kommentar lik få andre Eivind. Er det noe du vil si om selve bildene han presenterer?jeg syns at selv om du ikke legger noe i den kommentaren der, blir den bare for dum å legge ut. Jeg håper Eivind har endret kommentaren før jeg leste den, for jeg ser ikke noe galt i posten hans. Han kommenterte i det minste bildene til Ruben... Det har vell mere med at man skal si noe pent om bildene og ikke at han flyr Feil Dette her er Bilder med god kvalitet, gode motiver. en sikkelig hyggelig bildesrie syns jeg da stå på Ruben jeg vill gjerne se mer fra deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Nei ikke nødvendig vis noe positivt, men i det minste noe om bildene, og la selve flyvingen være utenfor som du sier. Jeg håper Eivind har endret kommentaren før jeg leste den' date=' for jeg ser ikke noe galt i posten hans. Han kommenterte i det minste bildene til Ruben... [/quote'] Nei han har nok ikke det. Kanskje jeg reagerte litt hardt, men jeg mener fremdeles at det blir tullete å kalle det et minus for bildene at han bommet litt på centerline, spesielt når vi snakker om Akurat Ruben, siden han akkurat har vist oss veldig store fremskritt på veldig kort tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben Frydstad Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 jeg er ikke vant til og lande i vc så landet litt uten for ferdig med det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 På noen dager, nah skeptisk. Det øverste er FSX og det nederste er FS9.. Fine bilder, stor forbedring siden sist gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Nei ikke nødvendig vis noe positivt' date=' men i det minste noe om bildene, og la selve flyvingen være utenfor som du sier.Jeg håper Eivind har endret kommentaren før jeg leste den, for jeg ser ikke noe galt i posten hans. Han kommenterte i det minste bildene til Ruben... Nei han har nok ikke det. Kanskje jeg reagerte litt hardt, men jeg mener fremdeles at det blir tullete å kalle det et minus for bildene at han bommet litt på centerline, spesielt når vi snakker om Akurat Ruben, siden han akkurat har vist oss veldig store fremskritt på veldig kort tid. Ja det er jeg enig i han har gjort supre fremmskritt på kort tid noe som er veldig bra. håper vi får se mere fra han med samme kvalitet som dette. Ruben og lande i VC det er rett og slett bare trening fortsett sånn så greier du det snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.