Gå til innhold

morgen tur med mentor SABA-TNCM


Anbefalte innlegg

Heidu :)

Skikkelig fine bilder.

 

Hei igjen fikk problemer denne gangen vis dere ser nederts på alle bildene ka kan det ha seg av? kan noen hjelpe meg?

 

Hvis du mener det feltet nederst på alle bildene dine så har det med at du

bruker et fly fra FS9 i FSX.

Det fikses lett ved å gå inn i panel.cfg. De siste linjene der er:

 

[Default View]

X=0

Y=0

[color:#FF0000]SIZE_X=8191

SIZE_Y=6000[/color]

 

Byttes ut med :

 

[Default View]

X=0

Y=0

[color:#33CC00]SIZE_X=8192

SIZE_Y=6144[/color]

 

Få høre om det hjalp da :)

 

Bengt.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder ja, godt å se at du har fulgt tipsene du har fått. Kvaliteten har økt drastisk.

Det der syns jeg var en unødvendig kommentar lik få andre Eivind. Er det noe du vil si om selve bildene han presenterer?

jeg syns at selv om du ikke legger noe i den kommentaren der, blir den bare for dum å legge ut.

Jeg håper Eivind har endret kommentaren før jeg leste den, for jeg ser ikke noe galt i posten hans. Han kommenterte i det minste bildene til Ruben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emil-André Gundersen
Fine bilder ja' date=' godt å se at du har fulgt tipsene du har fått. Kvaliteten har økt drastisk.
Det der syns jeg var en unødvendig kommentar lik få andre Eivind. Er det noe du vil si om selve bildene han presenterer?

jeg syns at selv om du ikke legger noe i den kommentaren der, blir den bare for dum å legge ut.

Jeg håper Eivind har endret kommentaren før jeg leste den, for jeg ser ikke noe galt i posten hans. Han kommenterte i det minste bildene til Ruben...

 

Det har vell mere med at man skal si noe pent om bildene og ikke at han flyr Feil

 

Dette her er Bilder med god kvalitet, gode motiver. en sikkelig hyggelig bildesrie syns jeg da :) stå på Ruben :) jeg vill gjerne se mer fra deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke nødvendig vis noe positivt, men i det minste noe om bildene, og la selve flyvingen være utenfor som du sier.

Jeg håper Eivind har endret kommentaren før jeg leste den' date=' for jeg ser ikke noe galt i posten hans. Han kommenterte i det minste bildene til Ruben... [/quote']

Nei han har nok ikke det. Kanskje jeg reagerte litt hardt, men jeg mener fremdeles at det blir tullete å kalle det et minus for bildene at han bommet litt på centerline, spesielt når vi snakker om Akurat Ruben, siden han akkurat har vist oss veldig store fremskritt på veldig kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aleksander Milde

På noen dager, nah skeptisk.

Det øverste er FSX og det nederste er FS9..

 

Fine bilder, stor forbedring siden sist gang! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emil-André Gundersen
Nei ikke nødvendig vis noe positivt' date=' men i det minste noe om bildene, og la selve flyvingen være utenfor som du sier.

Jeg håper Eivind har endret kommentaren før jeg leste den, for jeg ser ikke noe galt i posten hans. Han kommenterte i det minste bildene til Ruben...

Nei han har nok ikke det. Kanskje jeg reagerte litt hardt, men jeg mener fremdeles at det blir tullete å kalle det et minus for bildene at han bommet litt på centerline, spesielt når vi snakker om Akurat Ruben, siden han akkurat har vist oss veldig store fremskritt på veldig kort tid.

 

Ja det er jeg enig i :) han har gjort supre fremmskritt på kort tid noe som er veldig bra. håper vi får se mere fra han med samme kvalitet som dette.

 

Ruben og lande i VC det er rett og slett bare trening ;) fortsett sånn så greier du det snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...