Øyvind Schou Johnslien Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=513891 Erre mulig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Dårlig forfattet tekst, full av skrivefeil og en 14-åring på skoletur, som plopper ut en unge i panikk på et fly. Næh.. Noe annet som forøvrig slo meg; hvor mange fjortenåringer reiser på skoletur med fly? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Prøver du å si at politiet tok feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Eneste bra aprilspøken jeg har lest i avisene er at Lidl-bygningene som skal legges ned i Norge skal bli service-stasjoner for tyske bobiler.. Mistenker også en god spøk i snackbaren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T F Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Tviler på at dette er en april-spøk... det har nemlig skjedd slikt før. Hilsen T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Raaum Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det er ikke spøk!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Herregud, VG lager ikke en så syk aprilspøk :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Noe annet som forøvrig slo meg; hvor mange fjortenåringer reiser på skoletur med fly? Nok en stjernekommentar uten retning - hva i alle dager vet du om det? Har jobbet på flyplass i 5 år nå, og det er GANSKE mange av de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hva har bitt deg Thomas? For alt du vet, så innehar jeg minst like mye kunnskap som deg. Så da er det vel 1-1 på stjernekommentarene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Trur ikkje det er noko som har bitt Thomas eg. Du kjem jo med ein ganske påståeleg kommentar utan noko særleg informasjon til å bygge opp bak den. Det er ganske vanleg at skuleklassar reiser med fly på klasseturar. Spesielt dersom dei skal reise over litt større distansar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jada, greit nok det med at mange skoleklasser reiser. Men "nok en stjernekommentar.." Grunnen til at jeg tolket den artikkelen som en noe drøy aprilspøk var pga. en del slurvete skrivefeil, og teksten virket som om den var slengt sammen i en fei, bare for å skrive noe. Men, dersom folk kan bekrefte at dette er tilfelle, og også har vært det tidligere, så skal jeg bare bøye meg i støvet Ingenting i veien for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Vel, VG er jo kjent for artikler med mange skrivefeil og noen faktafeil, men avisene som trykker aprilspøker pleier å ha tenkt gjennom spøken veldig bra og man ser ofte at det er årets mest vellagde artikkel, for å dra den litt langt. Og en slik sak er ikke noe å spøke med heller, i vertfall ikke siden det skjer fra tid til annen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.