Gå til innhold

Kaffekrus igjen...


Dag Johansen

Anbefalte innlegg

De krusene jeg sendte ut hadde en produksjonsfeil som gjorde at logoen ble dårlig etter en del runder i oppvaskmaskin. Dette reklamerte jeg på, og jeg har i dag fått bekreftet fra firmaet som trykte disse at dette skyldtes en produksjonsfeil.

Dette firmaet trykker i dette øyeblikk opp ett nytt parti krus, og jeg vil sende ut disse nye krusene så snart jeg får de.

Dette vil si at dere nå får dobbelt opp med krus, men det gjør vel ingen ting [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Forrige gang var det 7 krus som kom fram i knust tilstand, og denne gangen vil jeg derfor forsøke å få emballert sendingen bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager om jeg høres ut som en idiot, har ikke fulgt med for mye egentlig på hva som skjer her på en stund (ok så har jeg logget inn titt og ofte, men stort sett for å skumme nyhetene). Vil gjerne ha min del av neste sending, så hvordan hvor og hvem, for ikke å snakke om når? [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] (tenker på betaling og levering av neste parti).

Et lite forslag: I og med at krusene ble en suksess, hva med pins, caps e.t.c.? Ikke nødvendigvis store ting. En flott plakat ville vært FET da.. [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] (eller en pakke med plakat, caps, krus og pin). Daydreaming.

 

Dakk dakk

 

Mvh

 

Håvard Lund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil benytte anledninge til å takke Dag for nok et flott krus. Denne gangen har du nok vært betydelig heldigere med innpakningen, for selv om pakken så ut som den hadde vært med i en (av posten foretatt) kollisjonstest, var innholdet helt uskadet! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Forøvrig synes jeg ideen med pins etc. høres fornuftig ut.

Mvh Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å ta i mot nye bestillinger nå, og informasjon om dette finner dere på http://www.flightsim.no/artikler/01010/" TARGET=_blank>denne siden.

Jeg skal få tatt nye bilder av både skjorten og kruset slik at dere kan se hvordan de virkelig ser ut....

Jeg får tenke på det med nye artikler, men jeg synes i grunn dette med pins var en god ide. Om vi skal lage en slik får vi vel lage en konkurranse om å designe den flotteste pinsen for oss [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Ellers finnes det jo utrolig mye slikt reklamemateriell å velge mellom, og problemet er å finne ting som passer til oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hot reklmaeartikkel som også passer bra for oss må være musematte med eget trykk. F.eks. med en del flotte screenshots fra divers FS'er og FS.no logoen. Andre ting som kunne vært kjekt er div. notatpapirer med FS-logo. Jeg bruker mye papir selv for å notere frekvenser, klareringer, flight plan, wx m.m. når jeg flyr og ingenting hadde vært tøffere enn å gjøre dette på "firma-ark".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musematte hadde kanskje vært en smart ting. På den kunne vi jo f.eks. få trykt frekvensene til de største flyplassene i Norge som jeg aldri finner når jeg trenger de i en fart... Hva som skjer hvis frekvensen til en ILS blir endret senere er jo en annen sak [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i granskauen klarer posten å knuse når kruset er pakket i kartong med isopor rundt og masse forsiktig-tape [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]...siden Magne fikk et knust igjen.

Vel jeg trives i caps, og vi må jo ha en caps til t-skjorta, med logoen i panna [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Så hvorfor ikke satse på det Dag?...og den klarer ikke posten å knuse [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

[ 16-10-2001: Endret av: Helge Bø ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musematte med diverse frekvenser og opplysninger er kanskje ikke så dumt!! Her kan vi legge inn både ILS, VOR, NDB og viktige ATC frekvenser. Spørsmålet er vel egentlig hvor mye man klarer å få inn på en matte. Vi kan jo dra dette videre og lage kaffe-kopper med et par viktige "nice-to-have" frekvenser.... Det er vel egentlig bare fantasien som setter en stopper. Hva sier dere andre til dette?

PS! Musematter er enkel å emblasjere for utsendelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musematte hadde vært kjekt å ha ja [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, fant bildet og kontonummer [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Måtte selvsagt innom nettbanken en tur a.s.a.p., det kruset vil jeg så absolutt ha, ser flott ut. En musematte hadde også vært en god ide, men jeg bare rådigger den jeg har nå med Per ulv og stankelbeinfuggern [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Om vi får kjøpt en musematte med lekkert motiv og Flightsim.no logoen på etterhvert vil jeg nok kjøpe den uansett fall.

PS* Vil bare føye til en sak ang. motiv på musematte: Jeg har en MS Optisk mus (Intellimouse), og den reagerer kraftig på musematter med striper og mønstre i sterk kontrast, så det tror jeg desverre kan by på problemer. Hopper litt her og der på den jeg bruker nå, men motivet er ganske mørkt.

 

Mvh

 

Håvard

[ 18-10-2001: Endret av: Håvard Lund ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nettopp bestilt krus nå! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

musematte og notatpair høres helt strålende ut! kanskje kovolutter og brevark også? (til bruk i div fs klubber [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] )

ja, kanskje om man ikke bruker snail mail til fs klubber, så kan kanskje noen påta seg oppgaven og lage en html bakgrunn til bruk i eposter? jeg kan godt forsøke å lage en hvis jeg får lov til å låne flightsim.no logoen ? [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kruset i posten for noen dager siden. Vil gjerne påpeke at når noen finner det knust, har postansatte vært temmelig hardhendte med pakken (noe som ofte skjer). Det er pakket inn i bobleplast og generelt rimelig godt beskyttet i en liten pappeske.

Thumbs up, nydelig dekor [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] (another satisfied customer)

Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...