Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Så der var jo den kjente 767 glidern ja. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Schumann Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Her har vi et gjensyn av flymaskinen fra første video i denne tråden. Lowpass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven erik johne Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Liker denne jeg: Link Bra climb ihvertfall I cocktpiten "over speed over speed over speed" men ska så det gikk unna der ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Sjekk denne. Hadde jeg hatt så uflaks å få sitte på denne turen hadde tærne mine garantert stikki godt ut fra begge sko. Helt utrolig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Schumann Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Sjekk denne.Hadde jeg hatt så uflaks å få sitte på denne turen hadde tærne mine garantert stikki godt ut fra begge sko. Helt utrolig. Med tanke på at dette er et modell-helikopter, så tror jeg vel neppe du hadde klart å sitte på, men i real-flight hadde man vel fått seg en opplevelse skulle jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Heheh.. Knallbra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Med tanke på at dette er et modell-helikopter' date=' så tror jeg vel neppe du hadde klart å sitte på, men i real-flight hadde man vel fått seg en opplevelse skulle jeg tro. [/quote'] Dagens dumme....men hvordan vet du at dette er et modell-helikopter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Dette er så absolutt ikke moddelhelikopter, samme mannen var vell den første til og loope med en BO-105 Bölkow, forøverig samme som luftambulansen brukte. Er vell Messerschmitt-Bölkow-Blohm som er riktig navn på produsent her. Denne har jeg hvert med noen ganger, lagde noen katastrofefilmer med denne for mange år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Var det jeg og mente, Geir. Etter det jeg har funnet ut, så ble denne filmen laget som en promo-film for MBB, og ble laget av FFFgrupe. Disse er ifølge sidene dems (www.fffgrupe.de) et filmselskap som holder til i Grünwald i Tyskland. Usikker på når filmen er laget, selv om hårsveisen til folka i den tilsier tidlig til midten av 80-tallet. All info jeg også finner om piloten er at det er Karl "Charlie" Zimmerman som er bak spakene. Charlie fløy også oppvisning på Gardermoen i '84. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Schumann Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Med tanke på at dette er et modell-helikopter' date=' så tror jeg vel neppe du hadde klart å sitte på, men i real-flight hadde man vel fått seg en opplevelse skulle jeg tro. [/quote'] Dagens dumme....men hvordan vet du at dette er et modell-helikopter? Det er høyst mulig at jeg tar feil, men filmingen, og størrelsen på helikopteret minnte meg om modell varianten. God filming var det uansett, og underholdende. Det er jo godt vi har spesialister her som kan korrigere.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Liker denne jeg: Link Bra climb ihvertfall I cocktpiten "over speed over speed over speed" men ska så det gikk unna der ja Tror neppe det var snakk om noen overspeed der... En annen kar som ihvertfall har noen altitude warnings i cockpiten K7rAUu8djZ4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Har sett den før, og du verden så rått det der er Skulle ikke dytte stikka mange millimeter framover før det sa plask der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.