Gå til innhold

Sale, sold


Anbefalte innlegg

Til Lars og Ola.

 

Selv sitter jeg på en core2Duo på 2.66ghz, 2gb minne og gForce 8800GTS 320mb skjermkort. Stian har likt med untak av skjermkorte som er et 8800GTX kort. Vi sitter på akkurat det samme hovedkortet.

 

Jeg vil ikke kalle verken min eller Stian sin pc for noen superpecer i forhold til mange av de andre PCene som brukerne her inne sitter på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frode... Forstår du ikke at dette er bilder av et addon som kommer snart. Vil nødvendigvis ikke kalle det for reklame, men det er dog bestemt at bilder av FTX skal ha denne rammen.

 

For all del, dersom hele fs.no og Dag har forferdelig mye imot dette så si ifra så skal jeg slutte å poste her.

 

Men jeg kommer ALDRI til å fjerne rammen, og hvis du har et problem med det så er det ditt problem og ingen andres.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke fjerne de bannerene i bunn av bildene? Synes de ødelegger litt av de fine bildene jeg da...

 

Hvis ikke du klarer å sette pris på flotte screenshots av en av de aller beste her på forumet bare fordi han bruker en ramme som sier hvem som har takken for at bildene er så bra som de er så kan du egentlig bare la være å se og ikke skrive noe i det hele tatt. Hvorfor kan du ikke heller bare si at FTX og shotsene til Stian ser utrolig flotte ut istedenfor å kommentere en banner? Misliker du banneren så mye kan du jo ta å lagre bildene på pcen, gå inn på paint og begynne å hviske ut det nederste. Jeg personlig synes at det ser mer PRO ut med banneren, og dermed ser bedre ut.

 

PS. Jeg trenger ikke si hvor flotte bildene er engang, for det vet du selv.

 

Mvh Alex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så meget Alexander.

En pils til deg når vi treffes ;)

 

Takker til alle dere andre for positive tilbakemeldinger.

 

Akkurat nå så er FTX inne i sin heftigste test-periode og vi prøver så godt vi kan å luke ut de få feilene som er der slik at dere kan nyte et feilfritt produkt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...