Stian Rolandsen Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hei alle sammen, Jeg tok meg en tur fra en flyplass som heter West Sale her om dagen. FTX er bare helt sykt når man kommer ned mot bakken og bare kose-flyr mens man nyter utsikten. Have a look... 5. Mars.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola H. Skjellnan Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Si meg en ting; hva for et fantastisk pc oppsett er det du innehaver? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Stian. Nu har du akkurat skaffa enda en kjøper til dette produktet nå det er kommet ut. Er rett å slett målløs her æ sett. Stian sin PC er nok ikke noe ektraordinær. Sitter så godt som på samme oppsett selv med untakk av skjermkorte som er et hakk vassere hos Stian en mitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Nigardsoy Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Stian sin PC er nok ikke noe ektraordinær. Sitter så godt som på samme oppsett selv med untakk av skjermkorte som er et hakk vassere hos Stian en mitt. Da må jeg si at begge deres pc'er er ekstraordinære Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Sykt bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 5. Mars.... Da vi kan få kloa i det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Til Lars og Ola. Selv sitter jeg på en core2Duo på 2.66ghz, 2gb minne og gForce 8800GTS 320mb skjermkort. Stian har likt med untak av skjermkorte som er et 8800GTX kort. Vi sitter på akkurat det samme hovedkortet. Jeg vil ikke kalle verken min eller Stian sin pc for noen superpecer i forhold til mange av de andre PCene som brukerne her inne sitter på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. mars 2008 Premium Medlem Del Skrevet 1. mars 2008 Sattan Stian, du har innført en ny tidsregning, ....FS før og etter FTX . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Kan man ikke fjerne de bannerene i bunn av bildene? Synes de ødelegger litt av de fine bildene jeg da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Frode, du skjønner at han reklamerer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Frode... Forstår du ikke at dette er bilder av et addon som kommer snart. Vil nødvendigvis ikke kalle det for reklame, men det er dog bestemt at bilder av FTX skal ha denne rammen. For all del, dersom hele fs.no og Dag har forferdelig mye imot dette så si ifra så skal jeg slutte å poste her. Men jeg kommer ALDRI til å fjerne rammen, og hvis du har et problem med det så er det ditt problem og ingen andres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Kan man ikke fjerne de bannerene i bunn av bildene? Synes de ødelegger litt av de fine bildene jeg da... Hvis ikke du klarer å sette pris på flotte screenshots av en av de aller beste her på forumet bare fordi han bruker en ramme som sier hvem som har takken for at bildene er så bra som de er så kan du egentlig bare la være å se og ikke skrive noe i det hele tatt. Hvorfor kan du ikke heller bare si at FTX og shotsene til Stian ser utrolig flotte ut istedenfor å kommentere en banner? Misliker du banneren så mye kan du jo ta å lagre bildene på pcen, gå inn på paint og begynne å hviske ut det nederste. Jeg personlig synes at det ser mer PRO ut med banneren, og dermed ser bedre ut. PS. Jeg trenger ikke si hvor flotte bildene er engang, for det vet du selv. Mvh Alex. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Takker så meget Alexander. En pils til deg når vi treffes Takker til alle dere andre for positive tilbakemeldinger. Akkurat nå så er FTX inne i sin heftigste test-periode og vi prøver så godt vi kan å luke ut de få feilene som er der slik at dere kan nyte et feilfritt produkt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Det der ser ikke ut som FSX, men noe enda bedre! Helt sykt pent! Men holder meg til FS9 uansett, vet jeg bare ville fått 2 FPS med sånne instillinger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.