Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. februar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 24. februar 2008 [color:#3366FF] TESTBILDER[/color] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars strømsnes Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 De hær e det ingen teng å utsætt på! Eneste ønsket mitt er jo forlenget rullebane i vestenden. Men, men, kanskje jeg lager det selv da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Kjente meg igjen her ja.. Slenger meg på ønsket om å inkludere forlengelsen av banen. Kunne vel også slengt inn noen druer på mil siden, trenger ikke være plassert realistisk siden sånt er hysj, hysj. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Dette er meget lovende! Jeg tror feriepengene i år går til ny stasjonær PC og FSX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 AiAi! Dette ser jo meget lovende ut. Kjempejobb av Terje Brun! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 ser ikke galt ut dette. håper det blir litt mer detaljert av mil.delen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Forresten er City Nord med? Det er jo alltid et sikkert tegn på at du er framme i Bodø. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Han ramle Ernst! Skal si du leverer varene ja. Å det før jeg er 100% ferdig med afcadfila til dette senerye jo. Terje har jo sendt ut nye utgaver i et extremt tempo, slik at jeg ikke har hatt mulighet til å henge med i svingene. Ser jeg må legge AI på hylla i morgen å sette 110%fokus på å få ferdig AFCADFILA. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 25. februar 2008 Takker for hyggelig respons. Da jeg bare er betatester, overlater jeg til Terje å vurdere videre utvikling av sceneryet. Tror ikke City-Nord er aktuelt, da vi allerede har med Nordlandshallen og Flymusèet som viktige signalbygg. Men forlengelsen av rullebanen er på lista i sluttproduktet. Synes allerede det er veldig typisk Bodø, og jeg synes dette sceneryet har fått Bodø grundig plassert på FSX-kartet, på samme måte som NA i FS9. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Flotte bilete dette Ernst. Når du kan vise slikt scenery av fleire flyplassar i Noreg, så skal eg skifte til FSX eg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Det er ved at være mange år siden, at jeg har været i Bodø, men det ser super godt ud! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.