Gå til innhold

Vi er igang igjen !


Kim Andrè Lindin

Anbefalte innlegg

Vil bare gjøre oppmerksom på at vi trenger folk til noen stillinger. Rute ansvarlig og noen på Flight Academy for å lære opp "newbee's". De vil også måtte lage noen enkle manualer som folk kan lese på, pluss fikse sesongtester o.l.

 

Om noen er intressert, send meg en PM, siden mail systemet ikke funker enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå lei av hele VSASB. Bare tomme løfter og skuffelser.
OK ;)

 

 

 

Siden jeg ikke har tilgang til serveren til VSN, kan jeg ikke gå inn å linke dere over til den riktige linken. beta.virutal er bare en beta versjon, men som funker sånn passe bare for å logge.

 

 

Om folk er lei, så får dere bare være det. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kai isteden for å hisse seg opp fordi folk misliker så kunen du helelr tatt i mot kritikk litt.

 

Jeg skjønner deg godt at ting er ikke lett når noen er syk og har ikke mulighet til å ordne oppi ting. Er gammel veteran når det gjelder å lansere portaler så jeg vet hva jeg snakker om.

 

Men et lite tips til deg. Dersom du har lyst å opptre profesjonelt, så legg i det minste en liten presse melding eller forklaring på siden om hvorfor ting er ikke oppe og går. Det vil hjelpe masse på frustrasjon og irritasjon til folk.

 

Se deg selv fra dems perspektiv. Lagge masse reklame og en tidsteller og når tiden viser null så er det bare problemer.

 

Dersom dere trenger små hjelp, råd eller tips så vet du hvor du finner MSN adressa mi.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har webmaster vært syk hele tiden VSASB har hatt problemer' date='skulle jeg skjønt det, men hvis ikke.... :crazy: Og de kunne jo brukt en temp.... [/quote']

 

Frode, sorry ass, jeg forsvarte deg tidligere, men nå er det faen meg nok. Du gjør jo for svarte ikke annet enn å syte og klage! Jeg jobber og som webmaster, og det er MYE jobb! Det er derfor man somregel ikke setter en dato, da det er mye som kan gå galt, og hvis man er syk, så er man syk, og det er ikke gjort i en håndsomvending å flytte en hel side, det er mye jobb for å endre alle urler osv.

 

Hvis du er så forbanna lei, så gi svarte da og ikke bry deg om det. Hvis du hadde prøvd å gjøre all den jobben Kim A. har gjort hadde du hold kjeft.

 

Men som Martin sier, kunne ha lagt opp en pressemelding eller noe, men siden det er bare Kim A, som har tilgang til serveren er det kansje ikke så lett.

 

Mathias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har webmaster vært syk hele tiden VSASB har hatt problemer' date='skulle jeg skjønt det, men hvis ikke.... :crazy: Og de kunne jo brukt en temp.... [/quote']

 

Frode, sorry ass, jeg forsvarte deg tidligere, men nå er det faen meg nok. Du gjør jo for svarte ikke annet enn å syte og klage! Jeg jobber og som webmaster, og det er MYE jobb! Det er derfor man somregel ikke setter en dato, da det er mye som kan gå galt, og hvis man er syk, så er man syk, og det er ikke gjort i en håndsomvending å flytte en hel side, det er mye jobb for å endre alle urler osv.

 

Hvis du er så forbanna lei, så gi svarte da og ikke bry deg om det. Hvis du hadde prøvd å gjøre all den jobben Kim A. har gjort hadde du hold kjeft.

 

Men som Martin sier, kunne ha lagt opp en pressemelding eller noe, men siden det er bare Kim A, som har tilgang til serveren er det kansje ikke så lett.

 

Mathias

 

 

Jeg er nok helt enig med deg der, Karl. Frode gjør ikke annet enn å syte og klage. Den der klagingen og sytingen irriterer meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sagt et ord i denne diskusjonen.

Jeg forstår at ting kan gå galt, hadde dette vært noe utrolig viktig, som fks en flybillett, hadde jeg vært ved skranken og spurt om hjelp. Men å sitte å syte om en VA? Nei, da er jeg heller tålmodig og venter til det blir ferdig.

Skriver kanskje lite, men leser så og si alt, og må si meg enig med Karl, er lei sytinga di Frode. Nå kan du svare meg tilbake med: "La være å lese mine innlegg da!", men saken er den at av og til har du noe fornuftig og si, og noe slikt vil jeg ikke gå glipp av.

 

Mvh Alex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare bare å starte opp et VA. Det eneste jeg ser som negativt med dette, er at det ble lansert en dato før ting var klart. Er det ikke bedre å lansere VA-et etter at alt er lagt ut?

 

Men jeg skjønner at det er mye jobb, som CEO i Virtual Wideroe og Virtual Air Baltic, ser jeg hvor mye jobb det egentlig er, og håper Virtual SAS Norge kommer på beina igjen, både crew og hjemmeside :)

 

Lykke til uansett, og for de pilotene som ikke er fornøyd, hvorfor gidder dere bruke mye energi på å kritisere Virtual SAS ledelsen, det hjelper jo ikke akkurat, la de få jobbe i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan du svare meg tilbake med: "La være å lese mine innlegg da!"' date=' men saken er den at av og til har du noe fornuftig og si, og noe slikt vil jeg ikke gå glipp av.

 

Mvh Alex. [/quote']Å høre at det av og til kommer noe dere andre synes er fornuftig fra meg, er hyggelig. Det jeg ønsket å gi CEO og ledelsen i Virtual SAS Braathens var vel ikke direkte kritikk, men heller en oppmuntring til å få tingene i gang og opp og gå. Så dersom mitt innlegg kunne(og etter å ha lest det selv, så skjønner jeg hvordan)oppfattes negativt, så beklager jeg det.Vil samtidig minne om at selv om ting kanskje oppfattes negativt , så er det vanskelig å lese utifra ett innlegg. Det finnes positiv og negativ kritikk. Mitt VAR ment positiv, men ser nå at jeg da k gjerne kunne ordlagt meg MYE anderledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.. Tar til meg detta.. Okei.... Det har vært en feil i scriptet på den telleren dere ser på hovedsiden, noe som gjør at den IKKE sendte over til en annen .php fil som er hovedsiden. Mens vi venter på at Kim Andre skal få fikset dette (Les: NÅR HAN ER FRISK) får dere bruke linken til beta siden som Per Kristian har linket til lengere oppe.

 

 

Om det skal være flere klager, så får dere sende det på IM til meg eller Kim Andre.

 

 

Blir bare så svartens irritert når folk kommer å sier hva som kan være gjort aneledes.

 

 

Takk Martin for at du står til hjelp om det er noe, jeg kontakter deg på msn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...