Gå til innhold

Midt Norge crazyness


Trond Meier

Anbefalte innlegg

Norway.jpg

 

Hello gentlemen.

 

This sunday between 18.00 and 22.00 all airports in the Middle of Norway will be staffed.

This includes:

* ENOV - Orsta Volda Hovden

* ENAL - Aalesund Vigra

* ENML - Molde Aaro

* ENKB - Kristiansund Kvaernberget

* ENOL - Orland

* ENVA - Trondheim Vaernes

And support from ENTR_CTR (Bodoe Control South)

 

 

We want to welcome you all to a fantastic evening in Norway.

 

Dust off your small aircrafts, and join the madness

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en fersk newbie på VATSIM, men har veldig lyst til å delta på slike eventer som dette her :) Er PPL-student, og begynner snart å nærme meg slutten, så tror ikke det skulle bli noe problem med selve flyginga..men er det noen her som har lyst til å slå en prat med meg på MSN en gang mot helga, som har god erfaring på VATSIM? Jeg er fullt klar over at det ligger masse informasjon rundt omkring her på nettet om det å fly online, hvordan man gjør det, hva man har lov/ikke lov til osv, og jeg har lest mye av dette, men alikevel dukker det opp mange små spørsmål som man bruker lang tid på å finne... Anyone? :)

 

 

Matzwarland@gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde meg ein fin tur ifrå Ålesund til Molde med DC-3'n og vidare til Kvernberget med C172. Men været var marginalt og då eg hadde planlagt vidare flight til Værnes var været under minima så eg måtte kansellere. Litt trasig. For det var artig å fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første rapportene fra BAV forumet er positive ;)

 

EGPF to ENVA flown and dusted in the erstwhile 734.

Control all the way from Scottish, Stavanger and Tronhiem, then the app and tower.

Freeware NOR scenery is awesome if you leave the landing lights off.

Brill flight. Thanks to all the Norwegian ATC and Scottish :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...