Trond Meier Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hello gentlemen. This sunday between 18.00 and 22.00 all airports in the Middle of Norway will be staffed. This includes: * ENOV - Orsta Volda Hovden * ENAL - Aalesund Vigra * ENML - Molde Aaro * ENKB - Kristiansund Kvaernberget * ENOL - Orland * ENVA - Trondheim Vaernes And support from ENTR_CTR (Bodoe Control South) We want to welcome you all to a fantastic evening in Norway. Dust off your small aircrafts, and join the madness Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Meget bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg foreslår at vi neste søndag staffer ENGM, i enda større grad enn vi gjorde i går kveld :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Fikk dere noe trafikk da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Etter hva jeg kunne se, så var det vel litt for sent til at folk la merke til det, men gøy like vel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 vi hadde et sted mellom 7 og 10 fly, noe som ikke er så ille kl 23-01 på en mandagskveld men nå handler ikke denne tråden om det da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Så ikke innlegget før nå jeg! Det var nesten så jeg stod i forventning og iver på Kvernberget kommende søndag! :cool: Edit: HAR det skjedd, eller SKAL det skje? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det skal skje nå førstkommende søndag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Aaa!! Men da skal du nok se at stjernene lyser i mine øyne igjen! Får dog familebesøk, men skal se om jeg får lurt med onkelen min inn i cockpit, tror ikke det skulle vært noe problem. :grin: Så kan damene skravle mens gutta gjør gutteting! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Husk at ENKB ikke har stor nok plass for en 757 Jeg kommer med 737-600 jeg gitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hvis jeg kommer hjem i rett tid fra Ivar Hestnes ( det vil si etter jeg har landet på Værnes) så kan det godt hende at MD-82 kommer . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det er ganske hissige bremser på en 757 er det ikke det? Trodde Britannia landa på en del korte flyplasser i middelhavet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Husk at ENKB ikke har stor nok plass for en 757 Jeg kommer med 737-600 jeg gitt! I rest my case! :grin: Se her! Fotograf ukjent, men er hentet fra Scanair Forumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Warland Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Er en fersk newbie på VATSIM, men har veldig lyst til å delta på slike eventer som dette her Er PPL-student, og begynner snart å nærme meg slutten, så tror ikke det skulle bli noe problem med selve flyginga..men er det noen her som har lyst til å slå en prat med meg på MSN en gang mot helga, som har god erfaring på VATSIM? Jeg er fullt klar over at det ligger masse informasjon rundt omkring her på nettet om det å fly online, hvordan man gjør det, hva man har lov/ikke lov til osv, og jeg har lest mye av dette, men alikevel dukker det opp mange små spørsmål som man bruker lang tid på å finne... Anyone? Matzwarland@gmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 My fault.. Bare kom du! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Har akkurat fått meg FSX, så hvis jeg får det til å funke som det skal, stikker nok jeg innom ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 I`ll be there :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Tror jeg tar en tur innom ENAL jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Tror jeg tar en tur innom ENAL jeg Da får jeg noe å gjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Du får nok mye å gjøre på ENAL siden BAV har rute dit som eneste alternativ til ENGM i Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Du får nok mye å gjøre på ENAL siden BAV har rute dit som eneste alternativ til ENGM i Norge Da får jeg håpe de tar turen opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Holmen Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg tenker jeg tar en tur jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ser ut som ENOV fortsatt er AVAIL. her skal ALT staffes;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ja jeg fjernet bookingen grunnet større mengder skolearbeid enn planlagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Det blåser heftig på KB ihvertfall nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hadde meg ein fin tur ifrå Ålesund til Molde med DC-3'n og vidare til Kvernberget med C172. Men været var marginalt og då eg hadde planlagt vidare flight til Værnes var været under minima så eg måtte kansellere. Litt trasig. For det var artig å fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Holmen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Da har jeg akkurat landet på Kvernberget. Først fra Flesland til Vigra, også videre til Kvernberget, fløy med min pmdg 737-800 En flott tur, tross været! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Takk til alle som fløy og som satt ATC. Jeg tror vi kan si at eventen var en suksess med masse norske og utenlanske piloter. Det er ikke ofte jeg må vektorere 4-5 fly inn på ILS'en samtidig på ENVA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Takk til alle ATCer som gjorde en glimrende jobb! Fløy ENGM-ENAL og hadde det kjempekoselig i min 737-600 Også flott at så mange utenlandske piloter tok turen innom Norge, gøy å se en British Airways takse under meg mens jeg tok av fra ENGM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 De første rapportene fra BAV forumet er positive EGPF to ENVA flown and dusted in the erstwhile 734. Control all the way from Scottish, Stavanger and Tronhiem, then the app and tower. Freeware NOR scenery is awesome if you leave the landing lights off. Brill flight. Thanks to all the Norwegian ATC and Scottish Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.