Paulo Fernandes Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Da har jeg tatt opp painting igjen og mitt første prosjekt er den nye Norwegian 737-800. For å ikke bli lei av å painte skal jeg fra nå av ikke ta på meg oppdrag som jeg selv ikke bryr meg om. Men skal painte denne Norshuttelen (PS! Dette bilde er ikke fra meg) Jeg regner med å være ferdig innen slutten av Februar. (Poster bilder av painten her) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hærlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Nydligt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ikke er det bilde av en -800 eller, men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jo, hvis du ser nederst på bildet så ser du litt av winglet-en til en 738 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allan Inge Nordberg Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det ser ikke ut som en 737-800. En 737-800 skal jo ha fire utganger over vingene, og det kan man ikke se her på bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Så det er en 737-300 med nye CFM 56-7B fra en 737-800? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Drit i bilde og vent heller på repainten dere :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg venter i spenning, skal være den første som laster den ned Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ja steike heller Paulo, denne painten må du få på linjene, for dette ser eg virkleig frem til... Blir kongebra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jo' date=' hvis du ser nederst på bildet så ser du litt av winglet-en til en 738 :grin: [/quote'] Her er forklaringen: Fra Boarding.no DinSide.no klippet bort feil fly den gangen dette ennå var en nyhet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Jaja. Her er noen ordentlige ingame bilder i hvertfall. Husk at dette flyet er work in progress og derfor ser det ikke helt bra ut ennå. Også gjenstår det masse Og vennligst ikke rapporter feil i repainten, jeg er klar over at det er noen småfeil her og der. Legg gjerne igjen en kommentar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Rått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ohhh mama... dette så jo bare rått ut!! Ser jo ut som et fiks ferdig produkt spør du meg, så da tør jeg nesten ikke tenke på - hvordan den vil se ut ferdig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Sinnsykt! Gleder meg til denne kommer ut! Synd jeg ikke får meg skikkelig PC før etter 20Februar da men men. Stå på Paulo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Takk folkens Du rekker nok å få en bedre PC før jeg blir ferdig med denne painten. Jeg skal ta meg god tid og regner med å bli ferdig i enden av måneden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hm, ikke ferdig? Du vil ikke at noen skal nevne ting som er galt med den. Men, jeg har ett problem; For meg ser den virkelig ferdig ut, kjempe nydelig paint Gleder meg som en unge til den er ferdig å jeg kan laste den ned! Request paint: Luftambulanse paint til Beech 1900 PMDG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.