Petter Tandberg Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Tok meg en tur og luftet F-16'en i ettermiddag. Dette er mitt andre sett med screenshots. Håper dere liker dem! Take-off og landing skjer på Bardufoss. Pilot Petter Tandberg har akkurat satt seg inn og skal snart fyre opp raketten. Taxer til runway Litt fra cockpit'n Legger meg inn i en skarp venstre Så var det en roll som stod for tur Er ikke noe særlig kvalitet på cockpit'n, er det eneste dumme på denna maskinen On final Håper de falt i smak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nydelige bilder! Falt i smak uten tvil Spesielt flott det take-off bildet med kun blå himmel som bakgrunn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Takker! Ja, ble veldig fornøyd med det bildet jeg å. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Pene bilder! Det første bildet der minnet meg faktisk om et bilde jeg tok på Røros i år... http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=119844 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Flotte actionfylte bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. januar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 20. januar 2008 Fin reportasje dette. Regner med du gleder deg til DENNE utgaven av F-16 kan nytes . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Fin reportasje dette. Regner med du gleder deg til DENNE utgaven av F-16 kan nytes . Takk for alle kommentarer Ja, skal bli morsomt når den kommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Også brukte du drag chute, blir ikke populær sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Også brukte du drag chute' date=' blir ikke populær sånn. [/quote'] Ser jo litt mer stilig ut da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 hehe, så lenge det ikke er deg som må montere inn den nye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Fine bilder, og jeg håper for pilotens skyld at han var snill med 664. Jeg vet VELDIG godt hvor ufattelig sint CrewChief'en på 664 blir hvis noen kødder med maskinene hans (Vi skreiv TS på den når vi dimma og leverte til Linechief'en, som leste den opp høyt i kaffebaren mens han holdt på å le seg i filler. CC'en, derimot, ville jaga oss opp og ned flystripa i Bodø en 15-20 ganger om han fikk lov ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Hehe, har vært snill jeg da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 hehe' date=' så lenge det ikke er deg som må montere inn den nye. [/quote'] Nei, ikke tale om :grin: Det har jeg leid inn en annen kar til å gjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Martin Olsen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Også brukte du drag chute' date=' blir ikke populær sånn. [/quote']Hvordan løser man ut den?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Også brukte du drag chute' date=' blir ikke populær sånn. [/quote']Hvordan løser man ut den?? Du bruker denne: ' Når du slår på spoileren kommer fallsjkermen også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.