Gå til innhold

Ny event gruppe - Forslag til navn?


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

God morgen/formiddag/ettermiddag og kveld!

 

Etter ett lengre opphold fra simulatoren er jeg nå tilbake for fullt, jeg har brukt de siste dagene til å innstallere det nødvendigste av det en skriverbords kaptein behøver for en flytur over de syv hav og åtte verdensdeler.

 

Flere av dere husker vel de trofaste og TIDLIGE turene som Gutta På Tur arrangerte for noen år tilbake, selv om Gutta (meg og Julian Barratt-Due) nå har blitt til Gutten.. Tenkte jeg det var på tide med noe nytt og nyskapende, noe litt friskere og ferskere!

 

Tanken bak event gruppen;

Min tanke er, at dette vil bli en gruppe/engasjement som vil være aktive i den virtuelle verden. Det vil bli satt opp turer så ofte som mulig, og mye av disse vil være arrangert i sammenheng med virkelige arrangement. Eksempler på dette er;

 

*Fly utstyr og idrettsutøvere til OL, EM etc.

*Fly statens menn/kvinner til viktige møter rundt om i verden

*Fly nødsendinger og hjelp ved naturkatastrofer/andre katastrofer

*Fly søk og redningsoppdrag ved en evt. stor ulykke/katastrofe

*Arrangere faste og jevnlige turer med konseptet "The three...." (Les mer her!)

 

Dette er bare noe av det vi kan være kompatible til å utføre, alt på bakgrunn av virkelige hendelser og så realistisk som mulig. Spessifisserte oppdrag med forskellige oppgaver (med innspill fra dere) er selvfølgelig en viktighet!

 

Derfor spør jeg dere om tips, hva skal en slik interessegruppe/organisasjonsgruppe kalle seg?

 

Kom gjerne med tilbakemeldinger på hva dere synes om tiltaket!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Project Trønderbart :whistle:

Ta med deg barten din å gå å legg deg din trønder! Her prøver vi faktisk å være litt seriøse! ;) :cool:

 

Fikk litt smaken på mitt forslag der (lett blanding fra andre bidrag!)

 

Smak litt på denne;

 

Virtual Occurrence Vikings

 

Kom med tilbakemelding, positivt negativt. Navnet vil bli bestemt iløpet av dagen (tirsdag) slik at vi får kommet igang med å arrangere turer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, kom litt i tvilens hjørne når jeg egentlig tenker over hva Vikingene gjorde. Kanskje ikke like hyggelig å fly med humanitarian aid til ett naturkatastroferammet område når Wikipedia forteller dette om oss;

 

Viking refers to a member of the Scandinavian seafaring traders, warriors and pirates who raided and colonized wide areas of Europe from the late 8th to the 11th century.

 

------------------------------------------------------------------------

 

Hva med Virtual Occurrence Eagles!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...