Trond Meier Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Denne posten blir oppdatert om nødvendig. TWR utsjekk 17 januar ENVA_TWR: Tore Urvik CTR utsjekk 20 januar ENOS_CTR: Martin Svarstad CTR utsjekk 27 januar ENOS_CTR: Magnus Eliasen EDIT Alle utsjekker starter kl 20.00 Norsk tid. TWR og APP utsjekker varer fra 1 til 2 timer, CTR utsjekker varer alltid 2 timer. Trafikk er alltids greit å ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 ..og det kan det alltids bli ei ordning på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 jeg Stiller alltid opp på hjemmebane med min pss 757-200 icelandair. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Du som flyr ICE373? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Forbereder tur til ENVA i dag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Dere burde booke dette på vaccsca i tillegg til å skrive det her. Litt irriterende å logge seg på som Værnes for å så få beskjed like etterpå at man må pelle seg vekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Du som flyr ICE373? Jepp.jeg som er atc`s mareritt :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Tuller du eller? Du er jo en av de få som flyr for tiden, og når du da i tillegg vet hva du driver med klager ikke jeg :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Dere burde booke dette på vaccsca i tillegg til å skrive det her.Litt irriterende å logge seg på som Værnes for å så få beskjed like etterpå at man må pelle seg vekk. Sorry, vi skal prøve å skjerpe oss der. Forøvrig trenger vi atc til følgende posisjoner på søndag kveld: ENGM_APP (denne kan bli satt inaktiv i perioder om kandidaten ikke får nok trafikk på ENOS) ENGM_TWR (og GND) ENSV og ENTR/ENBD_S Book på vaccsca - førstemann til mølla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Vi trenger også ENVA_APP og ENTR_CTR til TWR checkout i morra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 ENGM_APP er booka til søndag kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Har booket ENGM_TWR på søndag. GND er selvsagt velkommen... Jeg vil forsøke å logge på ekstra tidlig for å trekke trafikk til CPT-en... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Kjempebra. Og Christian Sager vil sitte på ENTR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 vi trenger mer trafikk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Gratulerer Martin med bestått CPT og velkommen som CTR ATC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Gratulerer Martin :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Takk Spesielt til approach som baila på meg:crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hva klager du over Martin, jeg kom jo som Torp Tower og reddet dagen :whistle: Gratulerer med rating da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hehe, takk Rolf Jeg var så stressa at når Michael Wörhy sa jeg var ferdig måtte jeg bare finne noen måter å lette trykket på! Takk til alle som fløy! Det var alt for få i starten, men det ordna seg fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Fikk desverre "technical issues" som Micheal så fint sa det og måtte gi Approach-sektoren over til deg Gratulerer med CPT, håper jeg gjør det like bra neste uke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg skal se hva jeg får gjort for å støtte deg Takk for at du stilte opp! PS; hehe, jeg venta jo egentlig på technical issues, men han kom veldig sent, så jeg ble overraska.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.