Rasmus Spanne Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Her er Norwegians nye Boeing 737-800 med winglets ferdig bygget. ser her Noen som vet når den kommer til norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det står jo i artikkelen at den skal være her innen denne måneden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Her er Norwegians nye Boeing 737-800 med winglets ferdig bygget. Maskinen rullet ut fra den ene av Boeing sine to final assembly lines for 737 på Renton 15.desember' date=' og snart får vi se den i farger også Noen som vet når den kommer til norge? Har ingen eksakt dato, men det vil være om noen uker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 ....og snart får vi se den i farger også Ja, tyvärr :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Tøft med Grieg på halen også, selv om jeg hadde trodd det var Al Gore som skulle prege halen på samtlige av disse 53 miljøvennene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Gleder meg vilt til å se denne i Norge. Å det gleder meg at Norwegian gikk for denne utgaven. For B737-800 er en serdeles flott maskin å reise med. PS: Noen som vil painte den til Aia sinn B738 for AI bruk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 "189 seter i kabinen mot 148 plasser i de nåværende flyene øker mulighetene for å tilby svært billige billetter også i framtiden." Dette var også gode nyheter. Og å ha Grieg på halen var koselig å høre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 sild i tønne spørr du meg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Sild i tønne? Vell, etter å ha tilbrakt to timer i SAS sin B738 for en uke siden kan jeg vanskelig forestille meg at jeg får det noe trangere en den turen. Man skal huske på at Norwegien skal benytte den nye typen seter som er betydelig tynnere en det som blant anna SAS bruker. Seteavstanden blir den samme som på dagens B737-300 fly, men på grunn av de nye setene blir plassen noe bedre en idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Tja, trangt blir det jo uansett på disse flya, de skal jo tjene penger...og med 11 flere seter en sas sine 800 merkes vell det tror jeg...det mer en 10% av en MD87 det...he he..eller noe slikt. er ikke sikker...men fine blir de...flott at de kommer med NG... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wennevold Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Her er Norwegians nye Boeing 737-800 med winglets ferdig bygget. ser her Noen som vet når den kommer til norge? ......også uten eyebrown da. :whistle: Nostalgien suser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Vet du forskjellen på en 800 og 700 da Steinar? Få høre litt hardcore info her nå..... :grin: :grin: :grin:regner med at du gjør det da...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Vell Geir. B737-800 er noen meter lengre en B737-700. 800 tilsvarer B737-400. Riktig nok er B737-800 noe større en 400. 700 og 300 er på samme sice. Og 500 og 600 er på samme sice. Cocpitt er identisk på hele NG serien, med rom for forsjelig layout på EFIS ND og PFD skjermene. (kundetilpasset) 737-700 har 6 nødutganger. 737-800 har 8 nødutganger. Mere du skal vite Geir? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det var det jeg viste den gutten har kontroll...he he..bare husk og ikke trekk i stikka på samme måte som du gjør i 700 og de andre, det er en vesentlig forskjell i prosedyre og dette er når du roterer på rnw ved takeoff. Om du ser på 800 så har de bumper dedection sensor i rumpa....dette er beskrevet i aom.ha en flott dag...heidå :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Takk for den Geir. Kan jeg få informere deg om at jeg er utdannet flykjenningsekspert i forsvaret :grin: Så det skal MYE til før å vippe meg a pinnen. Kan også si at motorfestene er endret på NG kontra B737-300/400 og 500 serien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Takk for den Geir. Kan jeg få informere deg om at jeg er utdannet flykjenningsekspert i forsvaret :grin: Så det skal MYE til før å vippe meg a pinnen. Kan også si at motorfestene er endret på NG kontra B737-300/400 og 500 serien Shit, det må være drømme jobb......den hadde jeg likt..... :grin: ha en fin helg på deg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F Berger Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ser ut som at LN-NOB tok sin første tur i dag Kilde: blog.seattle-deliveries.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Siden den er flydd til BFI. Vil det si at den er klar for delivery nå da eller skal de ha flere testflyvinger fra BFI? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Siden den er flydd til BFI. Vil det si at den er klar for delivery nå da eller skal de ha flere testflyvinger fra BFI? Den skal paintes, testes ytterligere, og så er det normalt noen testflyvninger, samt to testflyvninger med piloter fra selskapet som skal operere flyet, før det leveres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.