Gå til innhold

Norwegian v2 AI spotting


Anbefalte innlegg

Nå som alle Norwegian sine livery er blitt tilgjengelig på avsin til Aardwark sin Boeing 737-300v2 fant jeg ut at det var en passende anledning til å vise dere noen bilder av den fantastiske jobben som blant annet Per Arild har gjort.

 

Lar bildene tale for seg.

 

Maik Voigt

LNKKY.jpg

LNKKX.jpg

LNKKT.jpg

LNKKI.jpg

 

Til slutt vil jeg vise dere Per Arild sitt mesterverk av UNICEFflyet til Norwegian

LNKKS.jpg

 

Så til Per Arild. Kan du tenke deg å oppdatere Braathens sin B737-400 slik at den også kan brukes til AIA sin B734v2? Er kun de som mangler, så er hele den Norske classik B737flåten kommet til V2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så til Per Arild. Kan du tenke deg å oppdatere Braathens sin B737-400 slik at den også kan brukes til AIA sin B734v2? Er kun de som mangler' date=' så er hele den Norske classik B737flåten kommet til V2 [/quote']

Ja, jeg har faktisk begynt så smått på dette å oppdatere -400'ene. Nå har jo LN-BRE og BUF fått disse nye SAS Norge fargene også. Men nå er det slik at AIA ikke har gitt ut noe offisielt paintkit ennå, så jeg må ihvertfall vente på dette.

 

PA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars. Kan jo si deg at Aardwark sine B737NG også har fått en flott oppdatering med xml flaps ved take off, samt noen mindre bugsretting. Det geniale med den updaten er at man ikke trenger nye texturer, slik man gjorde ved Classicen til Aardwark.

 

Hadde bare Dash8, og Fokker50 fått den samme oppussen som 737 har hatt nå så hadde jeg vert strålende fornøyd inenriks i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...