Jump to content

Arne Sundsbø

Members
  • Content Count

    478
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Arne Sundsbø last won the day on March 29

Arne Sundsbø had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutral

About Arne Sundsbø

  • Birthday 11/30/3

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hei Tobias, jeg sendte deg en melding her på flightsim.no
  2. Ja, jeg har ikke pakket det ut men skal være plug/play
  3. Denne fremre Overhead til B737 har ikke full størrelse, det er verdt å merke seg( bredde 41,5cm). Den ligger i esken den kom i og er ikke pakket ut, så den er ubrukt. Jeg hadde jo ikke sjekket nøye nok hva jeg hadde bestillt og trodde den var i full størrelse. Jeg ga over kr 12000 for den pluss ca 4000 i moms og selger den for kr 4000. Spesifikasjoner og omtale her: http://www.vrinsightshop.com/shop/step1.php?number=61&b_code=B20111209013725 Det er den store utgaven, utgave PRO.
  4. Du har rett Jan Tore. Og så filmes det alltid rett forfra og rett bakfra, noe som gjør at det gir et helt urealistisk bilde av situasjonen og virker atskillig mer dramatisk. Men slike filmer elsker avisene, og er greit "click bait".
  5. Fullstendig enig med deg Andrew ! For min del blir jeg på dette forum, flightsim.no
  6. Dette viser at også den virkelige verden er laget av Microsoft!
  7. Man burde nok fjernet snøen på vingene før avgang på den første videoen, det kunne jo være is under. Den andre videoen viser en kurant avgang, ikke noe å si på den.
  8. Noe for dere som er så glad i å fly i Pacific Northwest: http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=YmQE05i1l0s
  9. Jeg kan gjette på ubalanse i rotor ved at del av rotor eller mekanismen har falt av. Helikopter er en fantastisk flott oppfinnelse men jeg har aldri tørt å sette meg opp i et. Til det er det en for intrikat mekanisme som er avhengig av at hver minste sprengskive er godt på plass. Et fly elsker lufthavet, et helikopter tvinges opp i det :cool:.
  10. Har signert ! Bedre å håpe det nytter enn å si at det ikke nytter.
  11. Under utvikling av Boeings 35 grader pilform, til bl.a.707, viste det seg at det var ugunstig å bruke balanseror (ailerons) til krengning for å svinge i høye hastigheter. Boeing fant ut at det fungerte bedre å bruke spoilers til å krenge (til sving). Men jeg tror balanserorene er aktive ved lav hastighet.
  12. Moro fra Boeing: Boeing promo
  13. Fin video! Syntes egentlig landingen så normal ut.
×
×
  • Create New...