Gå til innhold

A380 må tilbake til OSL

Steinar Grindstein

Anbefalte innlegg

Da Airbus ikke fikk fullført alle testene på A380 mens de var på OSL nå ser det ut til at kjempen må tilbake til OSL for mere testing senere. Les artikkeln her: http://www.aftenposten.no/reise/article2152873.ece

Ja så kansje det er noen flere som ser et snitt til å få se denne flygende hvalen i real life :grin: I allefall vil jeg strekke meg langt for å være på OSL vist den kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeften folkens, ikke klag, vi har jo nettopp utvidet banen med 55 meter, fra 370m til 425m landingsdistanse! Bredden er dessuten nesten 10 meter! Eneste hinderet måtte være loftet på klubbhuset... :)

Velkommen til Ulven (ENUL)

381.jpg

Ved gate...

79.jpg

Bildet tatt stabilisert på ILSen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg si det slik, jeg lukket øynene da jeg så X380 fra klappsetet med Norwegian...

Banen er vel totalt rundt 600 meter lang, men en landigsdistanse på 330m (avhengig av banerettning). X380 krever vell en ca. 3000m lang rullebane, og en bredde på 200ft? Litt usikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...