Gå til innhold

Flightsim VR


Tom Knudsen

Anbefalte innlegg

Jeg kom heller ikke inn på den siden' date=' men om det er Vuzix VR920 det er snakk om her kan jeg jo si at den snart dukker opp i en webshop veldig nær deg :)

 

Men å si at den utkonkurrerer TrackIR er å ta vel hardt i så lenge den bare har 3 DOF mot TrackIR' 6 DOF..... [/quote']

 

Hvad er DOF?

 

EDIT: Specifikationerne ser da elendige ud: http://flyvr920.com/_sheet/Vuzix_VR920_Sheet.pdf - kun op til 1024x768 opløsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..joda

 

Prøvde et par slike briller for omtrent 10 år siden, dog uten motion sensor. Spaceworld prøvde å få solgt disse, men det tok aldri av, så produktet forsvant fra markedet igjen.

Det jeg husker, er at jeg syns oppløsningen var for dårlig selv da. På den tiden var oppløsning på 800X600 det beste man kunne forvente seg i spill.

Noe tilsvarende har ikke vært i søkelyset siden.

Etter denne spechen å dømme, har det ikke skjedd store utviklingen på produktet siden.

Kanskje det er et restlager som har fått ny innpakking?

Slik er det vel ikke, men at dette skal gi en heftig cockpit følelse, tror jeg ikke på.

Hvoprdan skal man lese gauges i denne oppløsningen? det går ikke uten å zoome helt inn vil jeg tro.

Har altså liten tiltro til dette produktet, om noen fremdeles er i tvil:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Jeg kan jo fortelle at denne teknologien, vil om kort tid komme til markedet i ny innpakkning, som dere sikkert vet er det forskjellige teknologier og benytte i et slik begrenset areal, men det skjer mye spennede med både oled og div andre løsninger som går comers om ikke lang tid. Jeg har testet løsninger som er forbeholdt defence som er outstanding.....og det er ikke lenge før dette havner i for eks. dag sim comers, sandkasse, for alle oss sim freak....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...