Tom Knudsen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Vil se gjennom klærne dine Kroppsskanning. Utstyr som gjennomlyser klær, kan bli innført på norske flyplasser. Avinor håper å kunne teste ut skanneren på Sola flyplass. Fy faen sier jeg, hvor krenkende skal det egentlig bli, ikke lenge før en må vurdere å faktisk bli terrorist her. Ille men det begynner å bli så teit dette her at jeg snart håper på at en eller annen jævel smetter inn en 50 kilos bombe.. Bare så synd at da hadde det nok blitt enda værre, faktisk tror jeg da staten ville forbydd alle typer fly.. Beste sikkerhet mot terror og fly er å sette alle fly på bakken og legge ned flyplassene.... Da er vi trygge da... Sett på makan da????? Link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg bare sitter å lurer på om det 42. eller 43. gangen media slår dette opp som en hovednyhet igjen ila. det siste 3/4 året. Er vel debattert her inne også en håndfull ganger tidligere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hvis jeg må gå gjennom en slik så skal jeg sørge for å ha den værste hardingen når jeg går gjennom :grin: :grin: :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Klart at hele terror panikken og manien er overdrevet med et faktor opphøyd i 100 potens. Men det finnes andre ting som er verre enn de dårlige svart-hvit bildene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hvordan skal det gå med disse småkåte, fingernemme vekterne på OSL nå da, spesielt når den reima går igjennom, tusler vel for dem da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ikke bare 100 potens... næ.. Endnu højere. Måske uendeligt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Dette blir som luftens helter, som var i går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Dette blir som luftens helter' date=' som var i går [/quote'] Ikke tull en gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.