Gå til innhold

De " gærne " har det godt-Eller ??


Frode Skjennem

Anbefalte innlegg

Hei På dere !. Takk for fine tilbakemeldinger. Kan jo virke som jeg er litt PR.Kåt. Men, ville bare dele det med dere utenfor SÆRP. Jo takk, jeg gleder meg til å kunne bruke enda mere tid på hobbyen min som AFP pensjonist. Har søkt om å få bli sjef for alle de "små" baggasjetrallene på Rygge.( var en spøk ). Når det gjelder det med Saddam,så var jeg ganske lik i 1992. Mørk i håret og barten. Og med barret på hue, og inngående passkontroll i Miami, blev det så det holdt. Nokk om det. Kona synes nemlig ikke at det var særlig festelig. Hadde det enda vært Sylvester Stalone du var lik så hadde det vært noe å "skryte" av. Happy flying.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var en skikkelig fin artikkel, selv om jeg desverre ikke får papir utgaven her nede i Kristiandsand, hadde jeg vært hjemme i varteig så hadde jeg fått nytt dette i papir, får det er virkelig ikke vær dag at det er om spotting og FS i Sarpsborg arbeiderblad!

Håper at det blir masse fly og spotting videre får deg!

 

Mvh Lars Petter Hassel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...