Rune Koppen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hehe ja er julebord over 2 dager drar på lørdag formiddag og kommer hjem søndag ettermiddag. Kult Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 + Erik Karlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg skal prøve å slippe unna ryddingen .. Skal gi mer info når jeg har fått høre om det er mulig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fjeld Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Perfekt, da er listen som følger 1. Geir Ø. 2. Geir H. 3. Kai D 4. Tom B. 5. Ola S. 6. Goffen 7. Rune I. 8. Erik Karlsen 9. Kristian Nafstad (kansje) 10. Jan Fjeld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ser veldig bra ut Geir Ø. Gleder meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg er med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik Furøy Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg kommer også Mvh Jan Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Listen er da som følger, 1. Geir Ø. 2. Geir H. 3. Kai D 4. Tom B. 5. Ola S. 6. Goffen 7. Rune I. 8. Erik Karlsen 9. Kristian Nafstad (kansje) 10. Jan Fjeld 11. Frank Kristiansen 12. Jan F. Furøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 14. november 2007 Premium Medlem Del Skrevet 14. november 2007 Jeg kommer også! Vidar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Straus Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 VATSIM, men ikke IVAO? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 VATSIM ikke IVAO ja. Har desverre ingen erfaring med det nettverket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Listen er da som følger, 1. Geir Ø. 2. Geir H. 3. Kai D 4. Tom B. 5. Ola S. 6. Goffen 7. Rune I. 8. Erik Karlsen 9. Kristian Nafstad (kansje) 10. Jan Fjeld 11. Frank Kristiansen 12. Jan F. Furøy 13. Vidar Eggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Bråtebæk Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Kan desverre ikke komme, julebord på meg også....hotell langt opp i dala et sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Har fått bekreftet at vi får låne audiotoriet på Flysamlingen. Vi har også nok påmeldte, så vi kan si at vi har "three green" og lander dette prosjektet 2. desember kl.12.00. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Veldig bra jobba Geir Ø. ser frem imot dette. Rgner kansje og ha med meg en par stykken til........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Eigil Mjåvatn har bekreftet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Og her er to til som bekrefter at de blir med: Thor Johannesen og Øivind Bang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Listen er da som følger, 1. Geir Ø. 2. Geir H. 3. Kai D 4. Tom B. 5. Ola S. 6. Goffen 7. Rune I. 8. Erik Karlsen 9. Kristian Nafstad (kansje) 10. Jan Fjeld 11. Frank Kristiansen 12. Jan F. Furøy 13. Vidar Eggen 14. Egil Mjøvaten 15. Thor Johannessen 16. Øyvind Bang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Bump.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Kjetil Dahl Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg er med :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Listen er da som følger, 1. Geir Ø. 2. Geir H. 3. Kai D 4. Tom B. 5. Ola S. 6. Goffen 7. Rune I. 8. Erik Karlsen 9. Kristian Nafstad (kansje) 10. Jan Fjeld 11. Frank Kristiansen 12. Jan F. Furøy 13. Vidar Eggen 14. Egil Mjøvaten 15. Thor Johannessen 16. Øyvind Bang 17. Thor Kjetil Dahl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ok gutter og jenter bare 1 uke igjen Søndag 2-Des så meld dere på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 27. november 2007 Premium Medlem Del Skrevet 27. november 2007 Uff, der røk min mulighet til å komme, så en annen får overta plassen min! Det er flott at så mange stiller opp, så dette blir sikkert moro. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Listen er da som følger, 1. Geir Ø. 2. Geir H. 3. Kai D 4. Tom B. 5. Ola S. 6. Goffen 7. Rune I. 8. Erik Karlsen 9. Kristian Nafstad (kansje) 10. Jan Fjeld 11. Frank Kristiansen 12. Jan F. Furøy 13. Egil Mjøvaten 14. Thor Johannessen 15. Øyvind Bang 16. Thor Kjetil Dahl 17. Fred S. ------------------------------------------ Ref. Geir Ø. Vi vil ha en agenda som tar for seg følgende: ------------------------------------------------------------------------------------------------ FSX: - Fortelle om kapasiteten og mulighetene til FSX og hvilke tweaks man kan gjøre for å tilpasse FSX til de resurser man besitter for best mulig ytelse Addons: - LevelD 767 - Wilco Airbus I - Diverse GA - FSGlobal08 - XGraphics - FSCommander - Vise gode nettsteder for anskaffelse av addons og for å kunne følge med på hva som kommer på markedet VATSIM: - Gjennomgang av hjelpemidler man kan benytte til onlineflyging (kart, kommunikasjon, onlineinformasjon) - Gjennomgang av ruteplanlegging med SID/STAR - Rask gjennomgang av FMC med innlegging av ruten - Utfylling av flightplan - Kommunikasjon under flighten Vi vil bruke en flight fra ENBR -> ENGM med et holdingmønster som eksempel. BONUS EMNER OM TIDEN STREKKER TIL: - Shared cockpit på VATSIM - FS2Crew - Radarcontact - Proflight - Utlimate Traffic ------------------------------------------------------------------------------------------------ Vi holder møtet i audiotoriet på flysamlingen Søndag 2. desember fra kl.12.00 til kl.16.00. Møtet/kurset er gratis. Dette er i museets vanlige åpningstid, så kafeen er åpen med enkel servering. Det vil bli lagt inn en eller flere pauser slik at vi får tid til å sosialisere litt, men ser også at vi må bruke tiden godt for å rekke gjennom alt og ha tid til å besvare spørsmål. Meld deres interesse her i posten eller pr. PM til meg. Vi er avhengig av at minimum 8-10 personer viser sin interesse for å delta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorbjørn Hellehaven Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg har for ikke så lenge siden kjøpt FSX og kontrollere, men kan hverken mye om flyging eller flysimulatorer. Jeg skal reise via Gardermoen på mandag, men forsøker å få booket til-flyet om så jeg lander der på søndag formiddag, og drar videre på mandag morgen. Hvis dette går i orden, så kommer jeg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Nå er det ikke lenge til vi treffes. Gleder meg. Fikk melding fra Fred i går, og han lå på SiA (sykehus) med et komplisert beinbrudd. Det var da uvisst om han skulle opereres eller behandles på tradisjonelltvis. Dette var synd, men vi kjører på fordetom. Klarer ikke å fylle skoene til Fred på de temaene han skulle ta seg av, men gjør et tappert forsøk. Vi sees, og god bedring Fred. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Er det noen jeg kan heike med oppover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Eivind Moen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg kunne godt tenkt meg å vært der, men har ikke mulighet til å komme dessverre. Men jeg lurte på om det er noen som kommer til å skrive et lite referat fra samlingen, slik at vi som ikke har anledning til å møte, kan få et lite innblikk i hva som ble presentert. Mvh. Ole E Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorbjørn Hellehaven Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Da har jeg fått byttet om på flybillettene mine så da har jeg en pause på Gardermoen i riktig periode. Jeg kommer! Tipper at jeg blir den som har vært minst bort ting... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.