Gå til innhold

Hva med Screen Shots Forum på flightsim.no


Knut-Arne.Klausen

Anbefalte innlegg

god ide.. [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

noe sånt kunne ha vært ålreit å ha her [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

[image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært kanon kult [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en gangs skyld et forslag som alle var enige om [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Jeg skal se om jeg får til et smart opplegg for dette. Å legge inn bilder i dette forumet er knotete siden det ikke har noen funksjon for å laste opp bildet, men jeg skal se om jeg finner en løsning på det. Et alternativ kan også være å lage et "fotoalbum" med plass for screenshots og kommentarer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

Hyggelig at det var så god respons på dette. Jeg er vel sikkert ikke den første som har tenkt tanken om et slikt forum skreddersydd for norske eller skandinaviske brukere.

Må også skryte av de ansvarlige for denne siden, som er åpne for innspill(Administrator Dag Johansen).

 

mvh

Knut-A. Klausen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...