Sindre Holberg Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ok...Men koster det noe mer enn 1,100,000 å komme med i en alliance? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Nej. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 OK...Hvor fikk du tak i den andre DC-3`en din? Og hva betalte du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Feiginger!Dere begynte på store flyplasser! :grin: Begynte på Værnes jeg.. Hvorfor begynte jeg ikke på Gardermoen? :whistle: Jeg begynte på Kirkenes. Åpnet akkurat en rute til Værnes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Da var det bestemt. I morgen kl 14.30 bestilles en DC-3 og kl 17.30 bestilles en DH.84 Dragon til kortere ruter og senere leasing. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 også går der lige 24 timer (24 dage) så har du flyene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Er det ikke mulig og selge Gatene igjen? hadde ikke nok range, og valgte return gate men fikk ikke en krone for det :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Chr Haaland Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 For et suverent spill. Er blitt helt hekta her nå. Tusen takk for linken. Selskapet mitt går foresten under navnet NorLines og oppererer ut fra Flesland. Knall gøy :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Mine selskaper(har prøvd 4 forskjellige nå) :crazy: går bare med underskudd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Er det ikke mulig og selge Gatene igjen?hadde ikke nok range' date=' og valgte return gate men fikk ikke en krone for det :crazy: [/quote'] Du betaler først for gatene når måneden (i spillet) skifter. Så hvis du lejer en gate den 5. juni (i spillet) og opsiger den allerde den 6. juni (i spillet), så har du ikke betalt noget for den. Du betaler først for gaten nar spillet går fra 24. juni til 1. juli. Mine selskaper(har prøvd 4 forskjellige nå) :crazy: går bare med underskudd. For mange lejede gates? Eller måske har du sat billetprisen for lavt? Det er nok de 2 ting jeg kan se, gør dit selskap i undeskud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Redd for at jeg også går konkurs nå .. Nettopp betalt gates and stuff DOP: €244,542 Airline Cash: €-2,024,872 Airline Value: €2,682,989 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 BTW: Ossen kan jeg starte ny airline? Må jeg regge på nytt?? -.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvorfor kan jeg ikke velge noen fly fra listen min plutselig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 --->Kristian Nafstad: Hvor mange gates har du lejet? --->Johan Holmseth: Prøv at logg af. Og log på igen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 --->Kristian Nafstad: Hvor mange gates har du lejet? 3-4 stk.. =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hmm..funker ikke. Kan det være fordi jeg trenger flere fly? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 --->Kristian: Hvilke steder? --->Johan H: Et bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Et bilde? Har kun 1 fly.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Chr Haaland Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg var sikker på at jeg skulle gå i minus etter gatene var betalt, for jeg har 2,000,000 i gate leie, men det gikk bra. Hadde 177,035 igjenn, og ligger på en DOP på 146,065. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 View BGO Bergen Fleshland View ABZ Aberdeen View AES Alesund Vigra View AMS Amsterdam View CPH Copenhagen - Köbenhavn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 --->Kristian: Hvor mye tjener du på Amsterdam og CPH? Og hvor stor er din Gate-leje. Og hvor mange gates har du hvert sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Amsterdam tjener jeg €12.900 på. CPH tjener jeg ca €70.000 på. Gate value: CPH: €250.000 Amsterdam: €300.000 Hehe .. Litt for meget for mig. Har kun 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Opgiv Amsterdam. Den er for dyr i gate-leje forhold til hvad du får ut af det. Det er mit råd. Ellers prøv at sæt prisen for Amsterdam op. Måske kan du få en bedre pris, og stadig have 100% loadfactor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvor mye burde jeg ha på total profit? Har €215.633 nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hmm..funker ikke. Kan det være fordi jeg trenger flere fly? Flyet er sikkert tom for timer. Se i view and buy der står antall timer igjen på flyet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Aircraft ID Aircraft Name Aircraft Type Hours Age Status Douglas DC-3 4 0 In Service Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvor flyr du da(til)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Da var 1 DC-3 bestilt. Bestilling av et mindre fly vil skje i kveld. Mest sannsynelig en bellenca aircruiser. :D Happy flying!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Herlig .. bestiller et nytt fly i morgen tidlig. Vil ikke gå i minus idag.. BTW noen gode pengetips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Bare for å teste ut så prøvde jeg å bestille et fly nå(uten nok penger). Du kan ikke gå i minus på flykjøp, du må ha pengene. BTW: Forslag til navn på det nye flyet mitt?? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.