Gå til innhold

Viktig info om Global Ratings og oppgradering


Trond Meier

Anbefalte innlegg

Synes dette er en litt uheldig situasjon for oss som er S3, da med tanke på at vi mister retten vår til å funkere som kontroll. Vi som er innehavere av ratingen S3 holder jo ett nivå som er over middels, og har ikke opplevd at vi har problemer med å holde kontroll over en hel kontrollsone.

 

Er det noe som vises godt på ServInfo så er det en CTR possisjon, noe som kan virke til trekkende på andre piloter. For min del sitter jeg CTR når det er lite med trafikk, da fordi dette faktisk virker lokkende på piloter fra resten av Europa, og Skandinavia.

 

Jeg forstår hva du tenker, "det er jo bare å ta testen og treningen slik at du får C1 rating", om noen måneder.. Det kan tenkes jeg gjør det en gang i tiden, men det er ikke så dumt å sitte som APP uten trafikk på Gardermoen heller.. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

riktig

 

.. Når begynnte man å gi bort S3 rating gratis.. Jaja.. Vi som hadde S3 og ble tvunget å ha C1 for å få sitte CTR måtte jo faktisk jobbe for å få ratingen' date=' men S3 gis bare bort gratis.. Jaja.. [/quote']

 

Vi ble vel pluttselig innkompatible til å utføre oppgaven som kontroll, siden vi ikke har klart det ved tidligere anledninger. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også blir det urettferdig for oss som måtte pine oss igjennom C1-utsjekk at de som er S3 blir oppgradert til C1... Og sånn kan vi holde på i timesvis.

 

Nye rating-regler får konsekvenser (ellers ville det jo ikke være noen vits i å innføre dem...). Vi vet at de som styrer VACCSCA (og store deler av Europa, vel?) var imot denne innføringen. Nå er den her, og vi ser at for S1 så legger Staff-folket opp til gode løsninger, og de lover å komme med gode løsninger også for S3, så da bør vi vente å se hva de kommer frem til. Jeg tror nok Trond og gjengen er mer en glad for å få innspill på hvordan dette kan løses på en god måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også blir det urettferdig for oss som måtte pine oss igjennom C1-utsjekk at de som er S3 blir oppgradert til C1... Og sånn kan vi holde på i timesvis.

 

Se på det som en test av egen kunnskap og ikke en ædda bædda faktor

 

S3 burde hatt en C1 utsjekk som en evaluering til VACCSCA før de fikk denne automatiske global rating bonusen det er min mening. Hva som skjer er en annen mening

 

Jeg gikk gjennom helvete 3 ganger, selv om jeg viste om global rating før jeg startet på c1 maraton løpet

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får jo ikke de nye "Global Ratings"-reglene noe å si for de som alt er S3 eller C1 i VACCSCA. Tross alt er det snart et år siden VACCSCA innførte C1 krav for å sitte som CTR...

 

Jeg regner med at dersom VACCSCA fortsetter med "Cappital Airports" liknende regler, så vil de av oss som alt har S3 fremdeles kunne bemanne samtlige flyplasser innenfor VACCSCA..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen skal jeg poste et svar på vaccsca sine sider.

 

bortsett fra:

Jeg gikk gjennom [*********] 3 ganger, selv om jeg viste om global rating før jeg startet på c1 maraton løpet

 

Som jeg har sagt til deg flere ganger.. Global Ratings har ikke hatt noe å si for deg da vi ikke tilbyr upgrade fra S3 til CTR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...