Martin Svarstad Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hei igjen! Jeg har trening på gardermoen førstkommende fredag 14/9, klokka 19:00z og et par timer fram i tid fra da av. Tar imot all trafikk som kan by seg! Få meg til å svette i trøya, så blir mentor fornøyd Håper å se så mange av dere der som mulig! Jeg vet at det er under FLG, så hvis noen av dere først tar turen mens dere sitter i hallen, så kan dere jo be sidemann ta turen også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg frostod det sånn at det ikke skulle være noe trening under FLG jeg :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hm, enig med Andreas.. Joda, du får nok mye traffikk.. Men trodde ENGM skulle bli forbeholdt de som faktisk var der, da det er lettere og morsommere å koordinere, men ok.. Skal se om jeg får tatt meg en tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Siden det ikke er kommet noe info om ATC og ikke noe organisering så går jeg ut i fra det er det VACCSCA har tenkt. Men for å være 100% Ærlig så tror jeg ikke det er noe serlig å kun ha _APP på. Under forrige FLG var jo trossalt GM nesten totalt fylt opp med fly. Jeg tror det eventuelt kan være urt at noen er klar for å kunne ta TWR/GND med en gang det trengs. Men lykke til uansett, og jeg blir nok å ta meg en tur, hvis PCen min overlever turen til Oslo da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg er usikker på om jeg skal på FLG. Er det plasser igjen? Noen som vil ha en 15åring ved siden av seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg er usikker på om jeg skal på FLG.Er det plasser igjen? Noen som vil ha en 15åring ved siden av seg? Du må ha en som er verge om du skal dit. Plasser igjen vet jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 må det være familie? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Siden det ikke er kommet noe info om ATC og ikke noe organisering så går jeg ut i fra det er det VACCSCA har tenkt. Ikke noe enda men noe er da på gang tror jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 må det være familie? Neida, men vergen må ta ansvaret for deg under hele FLG, så det er en fordel at vedkommende kjenner deg. Vet ikke om fristen for påmelding er gått ut eller om det er LAN-plasser igjen, men det får du sikkert svar på fra FLG-teamet når de logger på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hei igjen! Jeg har trening på gardermoen førstkommende fredag 14/9' date=' klokka 19:00z og et par timer fram i tid fra da av. Tar imot all trafikk som kan by seg! Få meg til å svette i trøya, så blir mentor fornøyd [/quote'] Denne treninga må nok desverre flyttes siden ENGM er forbeholdt FLG deltakere. Vaccsca har kommet på banen igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Jepp, treningen er avlyst, eller flyttet til et foreløpig-ikke-avtalt tidspunkt.. Men atc blir det jo på dere uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.