Gå til innhold

C1 Trening på Fredag

Martin Svarstad

Anbefalte innlegg

Hei igjen!

Jeg har trening på gardermoen førstkommende fredag 14/9, klokka 19:00z og et par timer fram i tid fra da av. Tar imot all trafikk som kan by seg! Få meg til å svette i trøya, så blir mentor fornøyd :D

Håper å se så mange av dere der som mulig! Jeg vet at det er under FLG, så hvis noen av dere først tar turen mens dere sitter i hallen, så kan dere jo be sidemann ta turen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det ikke er kommet noe info om ATC og ikke noe organisering så går jeg ut i fra det er det VACCSCA har tenkt. Men for å være 100% Ærlig så tror jeg ikke det er noe serlig å kun ha _APP på. Under forrige FLG var jo trossalt GM nesten totalt fylt opp med fly. Jeg tror det eventuelt kan være urt at noen er klar for å kunne ta TWR/GND med en gang det trengs. Men lykke til uansett, og jeg blir nok å ta meg en tur, hvis PCen min overlever turen til Oslo da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Jeg har trening på gardermoen førstkommende fredag 14/9' date=' klokka 19:00z og et par timer fram i tid fra da av. Tar imot all trafikk som kan by seg! Få meg til å svette i trøya, så blir mentor fornøyd :D

[/quote']

Denne treninga må nok desverre flyttes siden ENGM er forbeholdt FLG deltakere.

Vaccsca har kommet på banen igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...