Hans Christian Lindgren Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Dette var ikke helt bra. Skeptisk :eek: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1977657.ece Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Solheim Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hehe... jaha ja! Sikkert helt normalt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det er vel ikke så mye mer å si enn; Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Kvalmt å slakte to dyr med kniv på en flyplass i håp om at en innbilt høyere makt skal ordne opp i det de selv ikke fikser. Hadde jeg fått vite at flyet jeg satt i "trolig hadde en elektrisk feil", og at det var i orden nå etter at de hadde slaktet to geiter, hadde jeg gått ut av flyet tvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 :grin: :grin: Hadde nå bare alt vært så enkelt da..hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Da jeg jobba som flyelektriker, nøyde vi oss med å slakte hangardronninga ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Molund Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 En fin dag på teknisk Klikk her :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.