Jon Berg Jørgensen Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Så dette da jeg skulle sjekke værmeldingen for å se når det passet å fly en tur http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/09/01/510718.html Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Zelazny er reativ ny oppvisnings gruppe men de har klart å vi seg i div. arangenter både i Polen og i utlandet. Trist at noe slikt skjer. Zelazny web side: http://www.zelazny.azl.pl/ Siter
sven erik johne Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 flim klipp av Mid-air kollisjonen var veldi synd det der :-( Siter
Alexander Nilsen Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 *MÅP* noe så jævli har jeg ikke sett på lenge Får bare håpe at pilotene overlevde. Var ett tredje fly der som var farlig nær de andre Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Drit leit! Hvil i fred. Alexander: Begge pilotene døde. Siter
Alexander Nilsen Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Nå ble jeg skikkelig lei meg Hvil i fred. Støtter familie og pårørende i deres sorg Siter
sven erik johne Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 De død momentant når de traff hverandre, sku vel vært ett mirakel får overleve det der.. Hvil I Fred Siter
Jon Berg Jørgensen Skrevet 1. september 2007 Forfatter Skrevet 1. september 2007 Mirakler skjer av og til, desverre ikke denne gangen. Jeg kondolerer Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Slike videoklipp burde vært sensurerte, for det der var rett og slett for jæ***! Mine tanker går til de som ble rammet av ulykken! Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Slike videoklipp burde vært sensurerte' date=' for det der var rett og slett for jæ***![/quote'] Hvis du synes DET var ille, så bør du ikke se på bildene VG har lagt på nett fra sammenstøtet. Er nemlig lett å identifisere to kropper blant det flygende vrakgodset... Siter
Alexander Nilsen Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Sånne detalier som du nevner der syns jeg ikke burde være på bilder på seriøse nettsider for aviser slik som vg.no Bildene burde ha blitt sensurert før dem ble lagt ut. Jeg har heldigvis ikke vært inne på vg å sett på bildene og har eller ikke tenkt til det. Videoklippet var nok for meg å se én gang Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Begge pilotene var erfarene. Den ene hadde 4900 timer bak spakene han andre hadde 500 timer. De har fløyet sammen siden 2000 og var gode i det. Flyene var i tipp topp stand og sikkerheten var på topp. Det spekuleres at eneten vinden spilte rolle i ulykken, pilot feil at den ene gikk for høyd eller den andre gikk for langt ned eller at en av dem prøvde å vise noe veldig spektakulært: skriver aviser. Personlig så tror jeg ikke på det siste, men at vær eller pilot feil som førte til ulykken. I sånne vinsinger skal det veldtig lite til for at uhellet er et faktum. Kondoelerer til porrørende. Polen og fly verden har mistet 2 ivrige piloter som ofret livet i sin hobby, jobb og lidenskap. RIP gutta... Siter
Johan Holmseth Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Det der så bare helt for jævlig ut! :eek: Utrolig trist! Kondolerer.. Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Meget tragisk hendelse. For et brutalt krasj dette var, jeg kunne lett se iallefall en av pilotene ramle ned mot bakken i dette video klippet. Skal ikke se det klippet en gang til. Jeg kan vel dessverre ikke si annet enn at jeg kondolerer. Utrolig trist. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.