Ola Haldor Voll Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Gratulerer med solo, Olaf! *folde hendene* Måtte du være kjapp med å få sertifikat for å ta med passasjer så jeg kan sitte på i dine ville krumspring i luften. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Grattis ja Olaf! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jo Takk, Kan legge til litt detaljer. Jeg fløy solo på min 22. start, soloen skjedde på Starmoen ENHN på S/NLFs Grunnkurs B, jeg fløy med ASK-21 LN-GBZ. Det ble ikke lange turen, men det gikk ganske fint. Var litt regn på fra slutten av downwind til jeg hadde landet, men det gikk fint. Merkelig nok ble jeg veldig våt etterpå. To dager senere var det kanonforhold og jeg fikk meg først en tur på 40 min deretter en tur på 1t 50min, det var veldig gøy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Grattis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Grattis Olaf. Første solo er jo knallmoro. PS: Kvinnfolk bør ikkje ha tynne lyse bukser på seg under første solo... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Gratulerer Olaf. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Eejj! Gratulerer Olaf! Lenge siden jeg har snakket med deg nå, så har ikke fått med meg at du var soloklar! Renger med at vi snakkes enten på Unge ørner, eller et annet arrangement på Elverum den neste tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Gratulerer så mye.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abdur Rahman Jalil Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Gratulerer Olaf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Henger meg på jeg også. Gratulerer, Olaf! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Tore Aunmo Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Gratulerer så mye. Sikkert litt av en følelse under og etter turen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.