Kjell Loen Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Denne ferien burde friste mange her på forumet. Det er bare å begynne å spare. :grin: Link Kjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Absolutt en bra tur vil jeg tro, men Flymig.com er billigere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Ahh! Fristede, men dyrt! :grin: For 1/1000 av prisen kan du få en flott helg, med flere turer, på en seilflyplass nær deg! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 For 1/1000 av prisen kan du få en flott helg' date=' med flere turer, på en seilflyplass nær deg![/quote']Og man får omtrent 1/1000 av opplevelsen også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Bull! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 BETALE for å måtte sitte på i et jagerfly? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 ....når man like godt kan få betalt for å fly dem selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Ikke direkte siste "State of the Art" men jeg skal i alle fall opp med en L29 Dolphin den 25. august. Regi AVEX og André Eilertsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Christian Lindgren Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg var for tre år siden, i Danmark, oppe i et fransk jagerfly fra 1954. Tvin motor og v-hale. Ikke noe supersonisk, men fugerte fint for meg. Dette var også i regi av Andrè Eilerstsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 For 1/1000 av prisen kan du få en flott helg' date=' med flere turer, på en seilflyplass nær deg![/quote']Og man får omtrent 1/1000 av opplevelsen også Dagens.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 For 1/1000 av prisen kan du få en flott helg' date=' med flere turer, på en seilflyplass nær deg![/quote']Og man får omtrent 1/1000 av opplevelsen også Dagens.. Egentlig ikke... Det viser mangel på innsikt. Noen foreslo at jorden skulle fortsette å være flat en gang også Forskjellen mellom Seilfly og det som koster 193.000,- er... 160-300 km/t, avhenig av seilflyets maksimale fart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Var vel ikke helt seriøst ment Dog vil jeg si det er "litt" mer enn 160-300 km\\t som skiller et seilfly og en MiG-29. På disse turene så får man jo gå igjennom et fullt acro-program og i tillegg gå supersonic. Men som sagt, seilfly er morsomt det også, men hadde jeg fått valget mellom en tur i seilfly og en tur i en MiG-29, så hadde jeg gått for MiG-29en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.