Tom Knudsen Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1909276.ece To nyhets helikoptere krasjet under en biljakt i USA. dette har jeg jo egentlig bare gått å ventet på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Haugland Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg reagerte på det siste som ble skrevet: Etter helikopterstyrten forfulgte politiet mannen helikoptrene hadde filmet, inn i et nabolag. Der hoppet han ut av bilen og forskanset seg i et hus. Politiet opplyser at denne mannen kan bli holdt ansvarlig for helikopterulykken. Personen som ble jaget av politiet blir nå også kanskje siktet for 4 drap?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Politiet opplyser at denne mannen kan bli holdt ansvarlig for helikopterulykken. Skulle det skje, så er det nok en bekreftelse på hvor latterlig rettsystemet er der borte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Ja så blir han i tillegg saksøkt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg håper virkelig at så ikke er tilfelle. Det er da jaggu meg pilotens oppgave og ansvar å holde seg distansert fra andre fly/helikoptre? Gjelder ikke sunn fornuft der borte i det hele tatt lenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Dessverre...sunn fornuft er eit ukjent begrep i dette landet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Så opptaket av nyhetsinnslaget hvor dette skjer, kunne høre piloten skrek når de gikk ned. Får en klump i magen når du hører det. Hele greia er bare så inn i helvete tragisk. http://www.liveleak.com/view?i=da6_1185572136 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Vel USA har jo gitt en 17 år gammel svart (!) gutt 10 år i fengsel, for å ha hatt frivillig (altså ikke voldtekt eller tvang, frivillig fra begge parter) oral-sex, med en 15 år gammel jente... så dette overrasker meg ikke akkuratt. Men så lenge de holder denne dritten innenfor sine egene grenser, så får de seile sin egen sjø. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Dette er det dummeste jeg har hørt på lenge...selv ikke i USA hadde jeg forventet noe slikt. Ender vel opp med at han blir saksøkt av tv-stasjonene også for at helikopterene deres ble ødelagt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.