Gå til innhold

Vroute


Geir G

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det har vært skrevet om det her før, isåfall kanskje litt merkelig?

 

Har nettopp installert det "nye servinfo"-programmet, Vroute. Det første som slo meg var det totalt nye designet. Etterhvert oppdaget jeg flere artige funksjoner, nå servinfo er avinstallert! :)

 

logo.jpg

 

Les mer og last ned her!

 

Eneste problemet jeg har oppdaget foreløpig er at når IPadressen skiftes, så ma du få en ny verifiksjonsepost... :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første må jeg bare få sagt at ServInfo er mye mere bruker vennlig enn Vroute. (bare min mening da :P) Når man for eksempel ser på kartet over hvem som er logget på (på vRoute) kan man ikke zoome inn eller ut, kun velge enten et land eller hele EU. Såvidt jeg kan se kan man heller ikke se hvilke voiceServere som er online på VRoute. Slik at man kan "pinge" dem og se hvem som lønner seg å velge når man skal sitte ATC. Du kan heller ikke trykke på en flyplass på Vroute og få alle inbounds og outbounds fra denne flyplassen. Mulig dette er småting, men det er småting som gjør ServInfo bedre enn VRoute.

 

Til slutt vil jeg bare få spørre om det virkelig er sånn på den nye Vroute at man ikke kan File en flightplan direkte inn på vatsim, slik som man kunne på den gamle EURoute?? :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det är precis som Tom säger. Bokningar som görs på www.vaccsca.org skickas automatiskt till Euroutepro/VatBook/Vroute, men inte tvärtom. Det finns ingen mekanism idag för att hämta bokningar från VatBook till VACCSCA. Om ni alltså vill vara säkra på att ingen tar er position, gör bokningen på www.vaccsca.org.

 

Detta gäller bara ATC-positioner, inte pilotbokningar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...