Gå til innhold

SAS Braathens "relanserer" service:


Lars B. Frostad

Anbefalte innlegg

[image]http://dm.cdgsandberg.com/sas/070320/bilder/bildet.jpg[/image]

Så dumpet det ned en e-post, med den klare tittelen:

 

"SAS Braathens relanserer service"

 

hvor man kan bl.a. kan lese følgende:

 

"Service i 2007 handler ikke bare om at ting skal være gratis, selv om vi fra 25. mars byr på frokost igjen. Mange savnet kaffekoppen og frokosten, og den er nå tilbake på våre ruter i Norge. Vi oppgraderer også servicen på våre Europa-flyginger og innfører bl.a. Economy Extra-service om bord på flyruter mellom de skandinaviske hovedstedene og til Sør-Europa."

 

Les online-versjonen av nyhetsbrevet på e-post her:

 

Det er ingen tvil om, at dette er et steg i riktig retning. SAS Braathens og SAS (i Sverige og Danmark) må helt klart distansere seg ytterligere fra lavprisselskapene.

 

Så får tiden vise, hvor mye bedre servicen egentlig blir. Personlig hadde jeg håpet på en gratis snack også på dagtid på de fleste ruter, i tillegg til gratis kaffe/te/vann o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk selv denne eposten idag tidlig. Ja vi får se. Frokosten er nok velkommen tilbake. Det gjør tidligflyene ifra Nordnorge til Oslo langt mere interesang da man ikke MÅ spise kl 0600 for å nå flyet, men kan vente til man er ombord "" Noe som passer meg utmerket da jeg aldri spiser når jeg står opp, men må vente et par timer før jeg blir sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart enig med deg, Lars. Det er stusselig å måtte kjøpe kaffe på flyet. Rart at de tror det er verdt de kronene de måtte tjene på det. Å måtte kjøpe noe så lite som en kopp kaffe eller te medfører ikke et økonomisk tap for passasjerene, men i det hele tatt bryet med å kanskje måtte ta frem pengbøker, visakort e.l. og bare den psykologiske effekten ;Betale, istedet for å faktisk få noe. Verdien på en kopp kaffe er kanskje bare 2 kr, men du verden så mye triveligere det er å FÅ en kopp kaffe enn å måtte kjøpe en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...