Gå til innhold

Dag - Nå som arbeidsledig


Dag Johansen

Anbefalte innlegg

Da har altså "dot-com krisen" også fått alvorlige følger for meg. Etter å ha vært ansatt i SOL siden selskapet ble opprettet fører nedskjæringer til at jeg nå er oppsagt.

Dette er en situasjon jeg har vist om en ukes tid nå, og denne perioden har vært vanskelig og hektisk for meg. Dette har nok gått ut over en del mail og andre henvendelser fra dere som jeg ikke har fått besvart.

For FlightSim.no sin del kan kanskje dette være positivt siden jeg nå får tid til å jobbe mye med siten, men dette er selvsagt ikke noe jeg kan leve av.

Inntill jeg kommer meg i full jobb igjen kan kanskje noen av dere hjelpe meg. Enten med å hjelpe meg å selge annonser/skaffe sponsorer til FlightSim.no (finnes det noen selgere der ute?) eller noen som kan tilby meg en jobb i Bodø, eller noe jeg kan jobbe med hjemmefra.

Har du forslag eller tilbud må du ikke nøle med å sende meg en mail til flightsim@online.no

[ 10-05-2001: Endret av: Dag Johansen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag blir beklämd... Hoppas du hittar något snart, Dag. Du verkar vara skicklig på det mesta, så från mig får du bara bra betyg och fina vitsord!

Och låt oss alla ta en funderare på hur vi skulle kunna hitta sponsorer till Flightsim.no. Det här är ju en excellent websida med många besökare! Vad mer kan en annonsör vilja ha...

/Patric

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig trist når en får slike beskjeder. Når det gjelder annonsører, kanskje Vi-Menn kan kjøre i gang noe? De har jo hatt en del ting her før, har testa scenery, og virkelig litt opptatt av det som har med data og simming å gjøre uten å dra det helt ut. Heh, kanskje du kan bli fast simspaltist (kewlt ord) i Vi Menn? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Vet ikke hvordan markedet er der oppe, men her sørpå blir det en oppgang i offshore. Du kan kanskje komme deg inn på noe it-relatert her, men slikt betyr ofte flytting. Måtte vel bli vestlandet - du som er vant til all vinden [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Kan også bare skryte av den jobben du har gjort her på siten og forumene - det skal ofres en del fritid til å 'gidde' sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hper du finner deg en ny jobb snart Dag. Kanskje du kan starte for deg selv med noe? Eller søke på stillingen som Bodø/Glimt trener [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Men uansett så finner du deg nok en jobb sanrt skal du se, hadde vært morro å sett en spalte i Vi Menn om flightsim iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dag!

Ikke noe artig å høre at du er fri for jobb. Men ta det nå med ro og fatning. Alt bruker å ordne seg. Finn ut hva du kan og ikke minst hva du vil. Så går du i gang med å søke jobber. Eller du kan starte et lite foretak. Det er helt kurant.

Dessuten så tror jeg ikke du blir lenge arbeidsledig, bare referer til disse sidene så får du nok jobbtilbud i massevis.

Uansett - lykke til!

 

MVH Hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd dette. Men forrige gang jeg mistet jobben fant jeg ny jobb ca. 1 time etter jeg hadde levert oppsigelsen [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Går sikkert bra. Gode ideer med reklame ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

Noen journalist er jeg absolutt ikke, og å begynne å skrive for noen er derfor uaktuellt.

Trener for Bodø/Glimt hadde kanskje vært noe. Jeg får gå ut og kjøpe dynejakke og fløyte og gjøre et framstøt [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Flytting er i grunn uaktuellt siden jeg har bygd nytt hus for ett par år siden og jeg har ikke har noe lyst til å selge dette nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Rune Valestrand:

Synd dette. Men forrige gang jeg mistet jobben fant jeg ny jobb ca. 1 time etter jeg hadde levert oppsigelsen [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Går sikkert bra.

 

Rune da.... Du mister da ikke jobben når du leverer oppsigelse, men derimot så sier du fra deg jobben...

Å si opp og å få sparken er 2 helt forskjellige ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Kenneth G. Sørensen:

Rune da.... Du mister da ikke jobben når du leverer oppsigelse, men derimot så sier du fra deg jobben...

Å si opp og å få sparken er 2 helt forskjellige ting...

Kanskje han fikk: "Du kan få lov til å si opp selv". Det ser jo bedre ut på "rullebladet" [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager jeg er 14 år...så jeg får vel ikke arbeidsledighets trygd med det første [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...