Arild Oldervoll Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Heisann! Det er mange nye VATSIM-piloter som strever med å komme i gang. Vi husker vel alle hvor skummelt det var med den første turen? Det er mye å sette seg inn i, og mye som kan skje, og det er en helt ny verden. Derfor starter vi nå opp et pilotmentor prosjekt, der alle nye VATSIM piloter som ønsker det kan få tildelt sin personlige mentor som hjelper til med å sette deg inn i det mest nødvendige og å fullføre din første flight på en fin måte. Vi trenger selvsagt også mentorer til dette prosjektet. Vi ønsker å ha både norske, svenske og danske så alle kan få en mentor som snakker samme språk. Dersom du har litt erfaring med VATSIM og ønsker å bruke noe av tiden din på å hjelpe andre i gang er dette måten å gjøre det på! Husk også at du hjelper deg selv, for når det blir lettere å komme i gang kommer flere til å prøve, og dermed mer trafikk . Om du ønsker å melde deg på som pilot eller mentor kan du finne mer informasjon om programmet i VACCSCA sin wiki. Jeg gjør oppmerksom på at det for nye piloter kan ta litt tid før du får tildelt en mentor og kommet i gang, da prosjektet er i oppstartsfasen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Og det skal liksom bli like godt som mentor programmet for ATC... Vel lykke til sier nå jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hva i ******* er det for en innstilling da Tom? Bra initiativ VACCSCA! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hehehehe, værste komentaren jeg har sett Tom. Men man kan jo ikke bli irritert, du er jo bare helt tåpelig.. Fint prosjekt, regner med at dette kan være noe som piloter kan være litt fra og til på. Sånn at vi kan være mentor når vi har tid og føler for å være litt hjelpsomme. Veldig bra måte å få kontakt mellom de som lurer og de som vet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 øh, formulering ser ikke helt bra ut nei det ser jeg nå hehe... Målet var jo selvsagt ikke negativt men klart det mottsatte.. Jeg er selv ATC mentor og synes dette er helt fantastisk... Slik får vi både bedre piloter og flere kompetente ATCer. Så lykke til sier nå jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Så det er dette du har nytta til til borte på E-blokka dei siste kveldane altså. Knallbra initiativ Arild. Skulle gjerne blitt mentor men er redd eg ikkje har tid. Du veit... Monty gir oss ein del lekser å lese Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Kjempebra! Høres ut som en god idé! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Christian Lindgren Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg lytter gjerne til en mentor jeg. Kjempe flott initiativ! Sett meg opp som elev (hvis det er noen slike lister enda, da) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Bra tiltak! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.