Gå til innhold

Spottetur til Sola 2./3. Juledag?


Karl Mathias Moberg

Anbefalte innlegg

Starter med å si god jul til alle som leser dette! ""

 

Og fortsetter med å spørre om det er noen som vil bli med på en spottetur til Sola i morgen (26/12) eventuelt 27/12 siden det meste er stengt osv. det kan jo hende at folk har besøk osv. men jaja!

 

Storm.no sier at det skal være så og si vind stille imorgen, men vestavind, så rwy 18 virker mest aktuell, men 36 kan hende blir ibruk! SJEKK ATIS FØR DU DRAR! Ring: 51 65 82 49 for nyeste ATIS hvis du ikke har scanner!

 

Hvis 36 er i bruk annbefaler jeg folk som ikke har bil å TA MED SYKKEL! Det er LAAAANGT å gå fra bussholdeplassen... Pris for Voksen + sykkel er ca 44 kr en vei! Ca 34 kr en vei for barn.

 

Jeg vet ikke helt når folk er interresert i å møtes, men det kan jo avtales, men rundt 13:00?

 

Så håper jeg det er litt interesse for dette, og at folk gidder å være med! Vet at det er litt sent, men jaja!

 

 

En ting til!! Kan noen sjekke opp hvordan det virkelig er med buss imorgen? Kjører de søndags ruter? Hvis de gjør det kan vi jo ta det på 3. Juledag? Er problem å komme seg fra sentrum på søndagsruter, da 9 Bussen ikke kjører da!

 

EDIT: Hm, kjører kun søndagsruter imorgen... ""

 

/mathias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...