Gå til innhold

Billige fly reiser i Norge?


Erik Karlsen

Anbefalte innlegg

Er de så billige da,trodde det var billigere og fly med Norwegian uansett jeg.

 

 

Spiller ingen rolle egentlig. Alle reiser koster penger. Til syvende å sist, så har du alltid brukt mere enn hva du regnet med i utgangspunktet.

Å nei, da tenker jeg ikke på weekend turer til Rigea eller lignende... Men en ordentlig Ferie! Altså, et tidsrom der du fysisk er utenfor rikets grenser i minimum 1 uke.

Der er i alle fall min tolkning av ferie. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og hvis du spør den som gir deg disse billettene, så kan sikkert vedkommende opplyse deg om reglene som gjelder ang. det å diskutere slike goder offentlig...

 

Eplekjekke Sørensen slår til igjen! =)

 

Tror ikke det er noe hemmelighet at ansatte kun betaler flyavgifter når de reiser med eget selskap. Tror nok det er dette som er vanlig. Har du rette kontakter kan de nok fikse andre også slike priser. Sånn er bare verden. Må nok bare deale with it, Sørensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og hvis du spør den som gir deg disse billettene, så kan sikkert vedkommende opplyse deg om reglene som gjelder ang. det å diskutere slike goder offentlig...

 

Eplekjekke Sørensen slår til igjen! =)

 

Tror ikke det er noe hemmelighet at ansatte kun betaler flyavgifter når de reiser med eget selskap. Tror nok det er dette som er vanlig. Har du rette kontakter kan de nok fikse andre også slike priser. Sånn er bare verden. Må nok bare deale with it, Sørensen

 

Det er nok ingen hemmlighet, men det betyr ikke at man skal snakke høyt om det.. "" Leser man arbeidskontrakten sin nøye står det somregel at man ikke skal snakke om den interne bedriften til utenforstående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser med ansattbilletter til Sas Braathens=) Det er billig det... ""

 

Høres fristende ut.. ""

 

Siden tråden allrede er laaangt ute på viddene og du pirret nyskjerrigheten litt her Marcus, lurer jeg på hvordan man som skoleelev får sånne billige billetter?

 

Får du det etter å ha hatt en sommerjobb, eller jobber du for SAS Braathens i helgene eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er noe hemmelighet at ansatte kun betaler flyavgifter når de reiser med eget selskap.

 

Betalar mer än det ja...

 

Och det är inte en rättighet, men en gode som man kan mista om man inte följer reglerna.

 

Så eplekjekke Sörensen försökte bara göra en tjänst här.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er noe hemmelighet at ansatte kun betaler flyavgifter når de reiser med eget selskap. Tror nok det er dette som er vanlig. Har du rette kontakter kan de nok fikse andre også slike priser. Sånn er bare verden. Må nok bare deale with it, Sørensen

 

Du tuller nå Agnor,jeg vil gjerne ha en slik billett fra Oslo til Bergen i januar fikser du det eller??

""""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden tråden allrede er laaangt ute på viddene og du pirret nyskjerrigheten litt her Marcus, lurer jeg på hvordan man som skoleelev får sånne billige billetter?

 

Kan jo være foreldre i bildet...men jeg tror vi stopper der. Sorry dere, jeg visste ikke noe om de reglene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agnor, jeg tror nok du da har missforstått litt. Jørgen har helt rett i det han sier."det er nok litt mer enn det". Å det er heller ikke sånn at man kan bruke kontakter får å skaffe andre personer billetter heller. Det sier seg nesten selv.

 

Ingen er intressert i å miste goder enn har, så for meg vil det da bli menigsløst å gå noe dypere inn på dette her.

 

""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...