Truls Meek Skrevet 14. april 2001 Del Skrevet 14. april 2001 Neste lørdag kl. 10.00 vil Braathens legge ut 250 T-skjorter for salg på diverse utsalgsteder i Norge. Den som sikrer seg en slik T-skjorte kan reise så mye man vil innenlands i sommermånedene, og denne T-skjorten koster 500 kroner. Bruker man denne T-skjorten kan man reise så mye man vil. Dette må vel være snadder for flyinteresserte. Se annonse i påskeutgaven av VG eller http://www.braathens.no" TARGET=_blank>www.braathens.no mvh Truls [ 14-04-2001: Endret av: Truls Meek ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Presterud Skrevet 14. april 2001 Del Skrevet 14. april 2001 Hmmm... ...en forsinket aprilsspøk?? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Fortsatt god påske alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 14. april 2001 Del Skrevet 14. april 2001 Hepp! Nei da, dette er IKKE noen spøk... Et MEGET bra tilbud fra Braathens dette, for å si det mildt. Desverre skal jeg jobbe såpass mye i sommer (som ellers i året) at jeg vil ikke prøve å få tak på noen t-skjorte. Men DET er det mange nok andre som skal prøve på, folk vil nok ta soveposen i bruk for å sikre seg en skjorte her ja.. Dette er flybillettene som ikke koster skjorta ja... Mvh: Lars B. Frostad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Andre Hustveit Skrevet 14. april 2001 Del Skrevet 14. april 2001 [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] DEN SKJORTA MÅ JEG HA!!!! HVOR FÅR JEG KJØPT DEN?? KAN JEG BESTILLE DEN PÅ NETTET??? [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Meek Skrevet 14. april 2001 Forfatter Del Skrevet 14. april 2001 Hei Steffen. Det går nok desverre ikke å kjøpe den på postordre eller på nettet. Den skal selges på 11 steder i landet, så det blir ikke så mange skjorter som selges på hver plass. Hvor du får kjøpe den kan du se på: http://www.braathens.no" TARGET=_blank>www.braathens.no mvh Truls Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Andre Hustveit Skrevet 15. april 2001 Del Skrevet 15. april 2001 Natt til den 21 SKAL jeg være til stede på flyterminalen! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Den skjorta må jeg bare ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Vold Skrevet 15. april 2001 Del Skrevet 15. april 2001 Hmm.. Får dra til salgsstedet på fredag etter jobben og bli der over natta !!! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Ikke noe så ille som BB!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] LN-JVO JimV Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 16. april 2001 Del Skrevet 16. april 2001 Regn med at den koster skjorta [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 16. april 2001 Del Skrevet 16. april 2001 Tenkte å ta med soveposen. Men jeg tror ikke. sove natt til en søndag midt i Oslo Sentrum?? ja vell... MEN jeg er fastbestemt den skjorta SKAL jeg ha! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 17. april 2001 Del Skrevet 17. april 2001 Hei blir det auksjon? eller er det den som ligger først i køa som får den? MVH Timmy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 17. april 2001 Del Skrevet 17. april 2001 Det går etter først til mølla prinsippet. De som står først i køen på Lørdag får kjøpe en skjorte. Et annet spørsmål er jo hvordan disse skjortene er fordelt på de forskjellige stedene. Har f.eks. Bodø like mange skjorter som Oslo? [ 17-04-2001: Endret av: Dag Johansen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. april 2001 Del Skrevet 19. april 2001 Hmmmmm... her i Tromsø er det forutsett ganske mange folk med sove poser på langnes (fredag) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 20. april 2001 Del Skrevet 20. april 2001 Hørte på lokalsendingen fra Oslo i dag tidlig at vår kjære controller på ENGM, Trond Fossen var nr. 1 i køen i Oslo. Han hadde ligget foran døra siden torsdag og nå var de ca. 40 stk i soveposer uttanfor salgsstedet på Sentralbanen i Oslo. Er det noen av dere simmere i nærheten så kan dere jo stikke innom og hilse på. Kanskje ta med noe snadder å spise/drikke til de soveposekledte. [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 20. april 2001 Del Skrevet 20. april 2001 Jeg så på NRK i går (Norge i dag?) at de første hadde startet køen på Evenes allerede Onsdag.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 20. april 2001 Del Skrevet 20. april 2001 Det MÅ være en Braathens-ansatt som har startet dene tråden.....? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Meek Skrevet 20. april 2001 Forfatter Del Skrevet 20. april 2001 Hei Jan. Jeg er langt ifra ansatt i Braathens. Eneste befatning jeg har med selskapet er som passasjer. Har en jobb i Oslo Kommune jeg bare så det er sagt. Til alle dere som kommer til å stå i kø i kveld og natt, LYKKE TIL [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Mvh Truls Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.