Tom Knudsen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Fy flate, jeg sier fy flate for en gedigen ultimat rå redigert flysim film.. Dette er den desidert beste filemen jeg noen sinne har sett.. Når dere ser denne filmen så hør godt på texten og legg merke til hvordan klippene er arrangert i henhold til text og sang. VAAAAANVITTIG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Fin den ja. Vært oppe før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Nå følte jeg meg gammel på forumet...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Nå følte jeg meg gammel på forumet...... Du er det Tom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Takk Brendås...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Andrè Lindin Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Den der var faktisk ganske bra ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Utrolig bra film det der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Ble helt sjokkert! Så ut så han slet litt med landingen i Cessnaen der Utrolig bra film! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det er en helt fantastisk film ja. Som jeg postet i screenshotforumet samme dag som Max lastet den opp på nettet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.