Rasmus Spanne Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Etter å ha sett litt på avinor sine hjemme sider kom jeg over et fly fra Thai Airways International som tydeligvis skal gå i morgen fra sola klokken 18:00 men destinasjonen er ukjent. Flight nr er TG004. noen som vet hva slags fly der er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Den kom fra Brussel som TG 003 i ettermiddag i hvert fall. Men Thai bruker vel stort sett bare storfugl i Europa, så det er vel en Jumbo, Boeing 777 eller A330 da vel (tipper litt småvilt nå altså). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Warland Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jer er på Sola i morgen klokken 18:00, så jeg skal gi dere en oppdatering i morgen kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 TAG Aviation "liten_bønne_jet" av noe slag ble det opplyst i ett annet forum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Beklager å måtte skuffe dere. Men det er snakk om en Cessna Citation. Ikke noe stur fugl nei. Den var her i går, en AN124. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennart Rimestad Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Flyet som kom var HB-VIN en Cessna Citation. Fy og skam til de ansvarlige som skriver at Thai skal komme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Vel dere skal ikke klage. Sitter her i Bodø og er ikke ett jævla spennende fly. Kansje av og til Hercules og en gang i blant en C-160 Transal men Sola har jo tatt helt av de siste dagene. Ta Onsdagen: An124, Spanair og Finnair 757WL. I går var det jo helt sykt mye charter.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Vel dere skal ikke klage. Sitter her i Bodø og er ikke ett jævla spennende fly. Tull! Hva med de 10-12 F-16 som tar av hver dag da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jo vi skal klage, fordi til vanlig er det ikke NOE annet en 737 og en Widerøe her i blandt. I løpet av sommeren har vi nesten ikke hatt noe charter, bortsett fra VKG som går 0500 på morgenen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 10. Juli og 24. August hadde dere jo 747 der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Flyet som kom var HB-VIN en Cessna Citation. Fy og skam til de ansvarlige som skriver at Thai skal komme Litt livlig fantasi ja, men vi fant vel ikke på alt dette sånn helt av oss selv da. Avinor kalles selskapet som oppga at flightene gikk under navnet "TG003/TG004" og at Flyselskapet som fløy disse turen var "Thai Airways International Pub". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 [sitatflyselskapet som fløy disse turen var "Thai Airways International Pub". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ja, de er tørste i Thailandet også gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Typisk. Fant akkurat ut at Monarch har vært i Bodø i dag. Fant ut av det når jeg skulle sjekke om Spanair skulle fly i morgen så ser jeg først på Avinor sine sider: Bodø-Lonon/Gatwick. så ser jeg at den tok av 13.00 og tenkte at det sikkert var Norwegian eller SAS ellns men så ser jeg: MONARCH AIRLINES LTD. og da tenker jeg bare [*********] I HELVETTE! Er så sykt typisk av meg og finne ut at det har vært noe spennende her først når de har dratt! ÅHHH så irritert. Men men hadde ikke vært noe jeg kunne gjort med det uansett med mindre jeg skulket skolen for jeg var på skolen da. Doh. Men er det noen som kan finne ut om de skal tilbake til Bodø? Rutenr var MON9141 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.