Geir Teigo Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Skal ikke være enkelt. 60 innlegg og dere er blitt enig om plassen og dato. Hva med og ta med niste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg er enig med Sindre og Martin, så vi gjør det du foreslår, Åge, og tar dette med LAN utpå nyåret! Er i grunn enig der jeg å! LAN kan vente (Åhh som jeg gleder meg til FLG'07) Egon 1. desember here we come! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Skal vi si at vi møtes på EGON klokka 1800 da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Den skulle være grei! EGON 1. DESEMBER KLOKKEN 1800 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Regner med at det er snakk om EGON i Prisenkrysset? Er det nødvendig å reservere bord kanskje, Åge??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Pizzatreff en helg jeg er bortreist, LAN etter at jeg har dratt i forsvaret.. Jeg føler meg ekskludert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Den i Søndre. Adresse: Thomas Angells gate 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hehe, Åge, hvis adressen er Thomas Angels gt. så ligger den i Thomas Angels gt. og ikke i Søndre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Ifølge Egon sine nettsider er det "Egon Søndre". Og adressa er Thomas Angelsgt. Den ligger i krysset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Åge.. Go home! Dette kunne kanskje endt med full forvirring siden alle leter etter Peppes Pizza i Søndre gate. Det er Egon som har en resturant i krysset Søndre/Thomas Angels gt. Jeg elsker å ha rett... hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hør på Ivar han er større og gamlere! + at han er pizzabud! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hør på Ivar han er større og gamlere! + at han er pizzabud! Enkelte er mer klare enn andre i karrierevalg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Er da vel ikke helt våken^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Pizzatreff en helg jeg er bortreist, LAN etter at jeg har dratt i forsvaret.. Jeg føler meg ekskludert! Det var da som svarte! Vi må ta det en anne gang gutter... det går ikke an uten Ivar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Pizzatreff en helg jeg er bortreist, LAN etter at jeg har dratt i forsvaret.. Jeg føler meg ekskludert! Det var da som svarte! Vi må ta det en anne gang gutter... det går ikke an uten Ivar! Hehe! For all del, jeg kan bli med en annen gang jeg! Go ahead boys! Selv om jeg synes vi heller burde satse på fredag derpå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Vi kan jo selvfølgelig møtes flere ganger, så om vi gjør det slik: Vi som har mulighet, møtes den 1. desember, også finner vi ut en gang senere hvor vi alle kan møtes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg kommer den 1 desember! Jeg kan ikke uka etter igjen Men hvem er det nå som kommer 1 desember? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 ALLE SOM SKAL VÆRE MED DEN FØRSTE DESEMBER; SEND MEG EN PM! Liste over påmeldte(vil bli oppdatert når jeg får PM's): Åge Storli Berg Sindre Solem Ertsaas Stian Lingås Martin Flikkeshaug Michael A Brendås Sindre Lillemo Marius Helstad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Ingen fler som kommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Give them some time . People might come . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Give them some time . People might come . Evnt at en finner fram et balltre og er litt tøffere i kjeften Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Er det ingen fler som skal være med? De påmeldte er: Åge Storli Berg Sindre Solem Ertsaas Stian Lingås Martin Flikkeshaug Michael A Brendås Sindre Lillemo Marius Helstad Geir Fjellro Løitegård Om flere vil være med, send meg en PM så fort som mulig. For at jeg skal kunne reservere plass til oss, trenger jeg å vite nøyaktig hvem som kommer! Så om jeg sier det sånn: SISTE PÅMELDINGSFRIST: TORSDAG klokken 1600! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Ingen flere som kommer? Da ringer jeg til de i morgen og reserverer plass for 8 personer på fredag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 bilder forventes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Je tar med kamera;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Je tar med kamera;) Jeg også... Blir mest sannsynlig spotting litt tidligere denne dagen også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar Hvitsand Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Har jeg skjønt dette rett? Flightsim-treff på EGON i Tr-heim lørdag 1. desember kl 18.00? Farsken, er jo i Tr-heim den helga, kanskje jeg skal droppe innom? Er det bindende påmelding her eller? Jeg mener: blir det sure miner hvis jeg melder meg på også kommer det noe(n) i veien? Og dette er kun et sosialt treff, ingen datatreff med maskin og sånt? Unnskyld den sene responsen, men har ikke fulgt så godt med i det siste her på Flightsim.no.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Bare et "middags" treff . No computers involved. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Alle som har mulighet er hjertelig velkommen, men vennligst, SEND EN PM TIL MEG SÅ FORT SOM MULIG! Jeg ringer for å reservere plass i morgen ettermiddag, så jeg trenger å vite hvor mange vi blir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Da ser det ut til å bli oss som møtes: Åge Storli Berg Sindre Solem Ertsaas Stian Lingås Martin Flikkeshaug Michael A Brendås Sindre Lillemo Marius Helstad Geir Fjellro Løitegård Kim Ruben Fjeldstad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.