Stian Lingås Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Så nettop på Fly film mappa mi. den lå på 19.1 Giga + at jeg har 1.69 Gig med filmer som jeg har laget selv^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Spør, gutten! Så tar vi å kjøper mat på fks. o'm, og tar det med dit(om vi får lånt:P), eller spiser der! Blir hyggelig å treffes, iallefalL! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Naboen skulle undersøke det på jobb i morgen=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Kanskje vi kan leie lokalet for en dag å ha et minilan der? Ikke noe problem å bestille Pizza på døren om vi leier lokaler hos Nova, hadde vært sinnsykt tøft da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Kanskje vi kan leie lokalet for en dag å ha et minilan der? Om det er snakk om LAN, så er det slikt en har Gløshaugen og NTNU-nettet til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Hm. Minilan hadde vært tøft! Men da hadde vi vel trengt en ny dag, fks. lørdag 2. desember? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Kanskje vi kan leie lokalet for en dag å ha et minilan der? Om det er snakk om LAN, så er det slikt en har Gløshaugen og NTNU-nettet til Med andre ord deg? Kan ikke love at jeg har mulighet den første helgen i desember, får ikke vite om jeg skal jobbe før siste uken i denne måneden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Med andre ord deg? Har tenkt på det tidligere, og en kompis holdt slikt på en datasal for to år siden på Gløs, så det er fullt mulig Men jeg har nok ikke mulighet til å fixe noe slikt før en god stund ut i 2007 er jeg redd.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 2400 kr koster det å leie lokalet ettermiddag/kvell. Prisen inkluderer: Prosjektor, Nettlinje og kaffe (Noe som er utrolig viktig for min del) Han skulle undersøke hvor mye det vil koste over natten + hvor rask nettlinje de har, i morgen. Resepsjonen er betjent 24 timer i døgnet så det skal gå fint å ha et mini LAN=) Stay tuned! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 The "tv" is on so il stay tuned =P. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Dette høres spennende ut. Har ikke tid til å være med å arrangere noe denne gangen, men et lite dagsLAN hadde vært morsomt. Med flyfilmer og treff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Filmer blir det vertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Høres bra ut andreas! Jo flere, Jo bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Ok! Good News! Samme pris (2400) over natta! 5 MB/sek Nettlinje, som jeg vil tro skal fungere=) Ta med maskiner så flyr vi! Vi må bli enige om dato. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hvis dere skal være med, må jeg be dere om at vi alle spleiser. De som skal være med må innen Onsdag kontakte meg på PM og overføre penger slik at jeg får booket rom/sal (Vi finner ut hvor mye det blir når vi vet hvor mange som skal være med. Jo flere det blir, jo mindre vil det koste pr. person) Lokalene er splitter nye go veldig fine! Kom gjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg får ikke vite om jeg har mulighet til å delta før i slutten av måndeden her. Alt jeg vet med sikkerhet er at jeg ikke har mulighet den første helga i desember. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg har ikke mulighet til og betale nå pga cessna turen i morra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 blir vi 10 stk vil det koste 240 per pers. Men hvordan har du fått til å bli med å spise pizza hvis det vil koste noe av det samme da Marius?=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hø? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 hehe=p Det å spise pizza på peppes (Den orginale planen) vil koste nesten like mye som å bli med på LAN'et hvis vi blir rundt 15+ Pers=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Understand now . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Hm. Hvis vi sier(fks.) 3 personer på en STOR pizza(dyreste STORE koster 226kr), blir det 76 kr for hver å betale, blir billigere det. Kan vi ikke bare ta å møtes ute å spise den 1. Desember da, så tar vi at LAN senere, det krever jo mer planlegging.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hm. Hvis vi sier(fks.) 3 personer på en STOR pizza(dyreste STORE koster 226kr), blir det 76 kr for hver å betale, blir billigere det. Kan vi ikke bare ta å møtes ute å spise den 1. Desember da, så tar vi at LAN senere, det krever jo mer planlegging.. Enig i Åge sitt forslag.. Vært bedre om vi har fått reklamert litt for et LAN senere en gang på nyåret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Er dere fattige eller folkens! Selv tenkte å kjøpe en stor pizza til meg selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Klarer du det da Sindre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg mener at vi burde ha noe sånn som Åge foreslo, og som sindre sa, drøye det med lan til utpå nyåret... Egon, FTW! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Men da, om vi tar *uteogspiseenellerannenplass* den 1. desember, så får vi bedre tid til å planlegge LAN, og "påmelding" til nyåret? Altså: Trondheimstreff på EGON 1. Desember? Virker ut som EGON er mest aktuelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Åge, du sa det heeelt riktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg er enig med Sindre og Martin, så vi gjør det du foreslår, Åge, og tar dette med LAN utpå nyåret! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 DA møtes vi på EGON 1 desember klokken ...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.