Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 30. oktober 2006 Premium Medlem Del Skrevet 30. oktober 2006 Ettersom disse nordlendingene klarer å organisere simmetreff, er det noen mulighet for at vi i Nord-Trøndelag også kunne slått oss sammen og simmet litt en helg i løpet av vinteren?! Kan alle i området som er interessert gi en liten tilbakemelding her for sjekke stemningen rundt et prosjekt som dette!! Hvis det er mange nok som melder sin interesse kan vi jo se om det er mulig og rigge til ett eller annet! Enig eller...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg er DEFINITIVT med! Tenkte dere noe sånt oms Trondheim eller? Jeg kan kanskje skaffe lokale, men da er det dårlig med internett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Mulig jeg er med ja. Hadde vel vært best med internett slik at vi kunne ta en groupflight på VATSIM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hvis det blir i Trondheim eller i nærheten, skal dere ikke se bort ifra at jeg kan stille opp. Flott at noen tar intiativ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 30. oktober 2006 Høres greit ut dette allerede nå. Dette må planlegges grundig uansett. Problemet blir vel kanskje lokaler og leie. Jeg har ikke så mange kontakter i Trondheim som disponerer større lokaler men noen av dere der ute har kanskje det, men vi kan jo godt holde treffet i Trondheim. Vi bør vel operere med et minimumsantall personer som melder seg på da vi bør regne noe bortfall av folk som ikke kommer. Noen som har forslag til et minimumsantall her?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hvorfor må dette være i trondheim? Hvorfor ikke på Stjørdal? Da kan de som ønsker gå seg en tur på ENVA hvis de vil fks.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Vi har vel lenge snakket om å arrangere et FS-treff i Trøndelag, vi har jo til slutt blitt ganske mange! Men vi trenger noen som er villig til å ofre litt fritid og energi for å drive sammen til noe slikt. Å ha det i Trondheim trenger ikke nødvendigvis være det beste, må jo finnes mange flotte alternativer andre steder, slik som nevnt, Stjørdal! Kan godt bli med å gjøre litt for å få istand noe slikt, så lenge det ikke har med internett og PC'er å gjøre, for der er jeg relativt blank.. Et lite forslag, hvorfor ikke sende en liten mail, helst et brev til Avinor på Værnes. De må jo ha et eller annet rom av passe størrelse og internett tilgang. Et samarbeid med Avinor for noe slikt ville nok tjent begge parter, har inntrykk av at Avinor på Værnes liker å "vise" seg fram! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Vi bør kanskje bestemme en dato eller tidsrom for dette treffet da. Er det snakk om dagstreff, helgetreff eller ukestreff? For meg passer det egentlig når som helst! Likte forlaget til Ivar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg stemmer for at vi tar en helg. Å spørre Avinor kan være lurt ja Ivar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 31. oktober 2006 Stjørdal høres fint ut. Da blir det heller ikke så langt å dra for os som kommer fra Inderøy, Steinker Levanger osv. Når det gjelder kontakt med Avinor er det kanskje en fordel at det er en som allerede vanker i miljøet og kjenner ev. nøkkelpersoner!? Andreas Grindvold f.eks. Hvis du ser dette Andreas, har du noen mulighet til å sjekke om Avinor har et lokale til oss, kanskje også fortrinnsvis med interettforbindelse!? Når det gjelder tidspunkt så er det vel kanskje best like etter nyttår. Det tar alltid lenger tid enn man først tror å sette sammen noe slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Christian Stamnes Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Heisann! Jeg har småflylappen. Hvis dere legger treffet til Stjørdal/ENVA kan jeg ta med noen på en tur hvis det er ønskelig. 900kr for timen. Delt på opp til 3stk blir jo det bare 300kr per pers. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Heisann! Jeg har småflylappen. Hvis dere legger treffet til Stjørdal/ENVA kan jeg ta med noen på en tur hvis det er ønskelig. 900kr for timen. Delt på opp til 3stk blir jo det bare 300kr per pers. Jeg "utkonkurerer" deg med 210,- per person for en time! Se forøvrig PM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Kunne ha hørt med bestefaren min Gammel regionssjef for Trøndelag's flyplasser elns Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Gjør det, Sindre. Ser jo reklame inne på flyplassen om konferanserom osv, så å få leid rom skulle vel gå.. Størrelsen, og om det er internett der vet jeg ikke noe om. Men GJETT om jeg blir med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg har ingen slike kontakter i Avinor, men det er jo ingen dum idé og forsøke hos Avinor på Værnes. I værste fall tar de betalt for lokaler også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Magne Lunde Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Dette høres bra ut. Jeg er mest sannsynlig med på dette arrangementet. En tur opp i tårnet på ENVA skal sikkert la seg gjennomføre for de som er interessert. De bruker å være greie til slikt besøk. Per Magne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Ved besøk i tårnet; prøv å få med en omvisning i hele administrasjonsbygget også, bl.a. Approach'en og Simulatoren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Kan se om jeg får snakka med bestefar i nærmeste fremtid Så får vi se.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Berg Jørgensen Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Ved besøk i tårnet; prøv å få med en omvisning i hele administrasjonsbygget også, bl.a. Approach'en og Simulatoren... Hvilken simulator? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Er vel en slags approach-simulator hvis jeg ikke tar helt feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Er vel en slags approach-simulator hvis jeg ikke tar helt feil? Tror det stemmer veldig godt jeg Sindre Men vi skal få omvisning i tårnet bør vi gjøre dette i små grupper. Å ta med store grupper rundt i tårnet syns jeg blir "kronglete", men dette får vi avtale nærmere hvis det blir noe av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=91553 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hei! Hvordan går det med planlegginga, noen som har gjort noe? Jeg kan godthjelpetil om det er behov! Send mail eller legg meg til på msn om jeg trengs. Adressen står i profilen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hørt noe mer Sindre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Har ikke fått prata med bestefaren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Bump! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Det er vel akkurat derfor det aldri har blitt gjennomført slikt før. Det er ingen som har tid og nok ståpåvilje for å klare å gjennomføre noe slikt.. Desverre. Desto større respekt til den som får gjennomført noe slik med suksess! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.