Vidar Martinsen Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 ....for deg! Forsvaret hadde en avskjæring nå på Lørdag, Les om det her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Trodde kalde krigen var over jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Så, så, Andreas....ikke så mange år igjen nå før du serverer avskjæringsbilder til oss! Spørs om du får plass til 300mm'n, best å ta bildet igjennom HUD'n da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det jeg var overrasket over er hvor åpne Forsvaret har blitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Så det var det som skjedde. Min innflyttede samboer bråvåknet og spurte om det var krig - Neida, sikkert bare en russer svarte jeg og sov videre. Vi som er oppvokst ved flystripen i Bodø er på en eller annen måte blitt immune mot jagerfly som tar av med et brøl midt på natten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Ja, det er vel viktig å flagge at vi kan ta vare på oss selv med tanke på troverdighets debatten som har vært grunnet nedbemanning mm..... Kan tenke meg dere er immune i Bodø, Dag. Hadde ett par F-16 som kom ut Beisfjorden her i Narvik i dag og jeg trodde omtrent det var krig....fant ikke kameraet heller, typisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 WOW..Tøft! Ja,russerene må jo også øve en gang iblant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Interessant artikkel, og jeg visste ikke at Rocky hadde gitt seg som pilot. Har et par morsomme historier om han fra tida som CCA i Bodø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Har du sagt a får du si b Marius, vi venter spent på historier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.